kiaman Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 Ja eindelijk heb ik mijn Kia Sportage binnen. Heel erg blij mee. Echter wel een jong gebruikte diesel uit 2005. 4x4 2 lrt. Er is wel een klein probleempje die ik zelf probeer op te lossen voordat ik mijn auto weer dagen kwijt ben voor onderzoek. Riemen/spanrollen en verschillende lagers vernieuwd maar toch dat zoemend geluid. Men denk dat het met de airco te maken heeft want aan de wiellagers kan het niet liggen gezien dit al bij het starten van de auto al ligjes te horen is. Boven de 100 km hoor je het ook niet meer en als je de cruise controle inschakeld ook niet. Ken iemand dit probleem. Zou u dat met mij willen delen. Alvast bedankt. Quote
Alex VB Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 Lijkt erg veel op de compressor/turbo.. bij mij doet deze precies hetzelfde.. Volgens mijn garagist is dit heel normaal, maar volgens mij niet.. In het begin deed hij het nl niet dat geluid maken.. Quote
kiaman Geplaatst 9 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2010 Sorry Alex VB dat ik niet meetteen had kunnen reageren. Lig nu ziek thuis dus kan ik niets gaan kijken of controleren. Als jij meer weet hoop ik dat jij mij dat laat weten. Alvast bedankt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.