ralph251 Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 hallo mede kia liefhebbers. hierbij stel ik me ook even in het kort voor, ik ben ralph 26 en woonachtig in het nederlandse limburg. ik ben sinds vorige week in het bezit van een witte kia pro ceed. heb er nog wel een aantal plannen mee bijv. ramen wat donkerder maken, wat verlagen, xenon en andere velgen maar dat is wat voor later omdat er gloed nieuwe banden onder zitten. nou dat wat het in het kort wel! Quote
the soul man Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 welkom ralph , op dit forum .... wat wordt het toch mooi met al die kia's op de weg:tank: Quote
Pieter78 Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 Welkom en heel veel plezier op dit forum maar vooral natuurlijk met je mooie auto! Quote
philippe Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 welkom proficiat met de wagen , wit is de mooiste kleur Quote
Peterrrrr Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 Hey, nogmaals welkom ! Mooie wagen heb je, een X-tra neem ik aan ? Ik zou voor de verlaging eens aan Philippe vragen ! Quote
Alex VB Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 Ook een hartelijk welkom uit het ander Limburg.. Mbt je verlagingsset vraag heb ik je al een link gestuurd. AHT-Tuning is misschien "duur" maar voor de KIA wel het meest aangewezen. Quote
Hasselt Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Hup, meer wit op de weg! Welkom alvast RGDS Philip Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Hup, meer wit op de weg! Gaan we lollig doen ? Hey Ralph, welkom op het forum! Wederom een witte, krijgen jullie daar extra korting in NL/B Limburg ?? (witte auto's zijn niet helemaal mijn smaak, snap je ??))) Quote
scorpioshuma Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Gaan we lollig doen ?Hey Ralph, welkom op het forum! Wederom een witte, krijgen jullie daar extra korting in NL/B Limburg ?? (witte auto's zijn niet helemaal mijn smaak, snap je ??))) Nee dat snappen we niet, staat juist zo mooi bij deze auto's ( Nee idd niet op een sportage). We hebben inmiddels wel begrepen dat jij het nooit mooi vind, maar ja daarom plagen we je er ook graag mee Hey Ralph, Mooie auto, ook erg mooie kleur voor dit model. Veel veilige en plezierige km's toegewenst. Quote
Smart Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Nee dat snappen we niet, staat juist zo mooi bij deze auto's ( Nee idd niet op een sportage).We hebben inmiddels wel begrepen dat jij het nooit mooi vind, maar ja daarom plagen we je er ook graag mee ....... Nou, wordt weer een gezellige week......! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Ralph, Welkom op de Kia-clubsite, gefeliciteerd met je Pro Cee'd en trek je vooral niks aan van Bigwade. Hij heeft een fobie, waardoor hij ernstige jeuk krijgt van witte auto's. Hij noemt het 'grondverf' en voert in zijn eentje een kruistocht tegen deze kleur die geen kleur schijnt te zijn. Laat hem maar een beetje pruttelen! Ik wens je veel plezier met je Kia. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
ralph251 Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 dankjewel mensen. tja niet iedereen heeft dezelfde smaak toch? zou ook niet goed zijn denk ik anders zie je natuurlijk zoveel witte auto`s he of zwarte haha.. nee toch witte denk ik:smile: Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 en trek je vooral niks aan van Bigwade. Hij heeft een fobie, waardoor hij ernstige jeuk krijgt van witte auto's. Hij noemt het 'grondverf' en voert in zijn eentje een kruistocht tegen deze kleur die geen kleur schijnt te zijn. Laat hem maar een beetje pruttelen! Ik wens je veel plezier met je Kia. Dank u Dr. Grey Phil voor uw diagnose...... Ik ga er aan werken....... Wit is voor koelkasten, het bad, aannemers busjes, grondverf idd en meer. Ooit krijg ik gelijk, hahaha ! Met een witte blijf je zitte is een leus in de autohandel, en terecht.... nu maar weer een pilletje...... . Quote
Peterrrrr Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Met een witte blijf je zitte is de kreet uit de jaren 80 ! Een beetje verkoper rijdt zelf een witte om te laten zien dat die tijd voorbij is... Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Ja maar jij bent ook heel retro gezien je ex gepimpte cars...... (geweldig, I love it) Quote
Gast Shaan Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Welkom en proficiat met je vierwieler. Zoals hierboven nogal gezegd: mooie kleur Quote
snackey Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Veel plezier met je Pro Cee'd. Ik zal met belangstelling je pimps volgen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.