Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo Kia fanaten,

Sinds lang geleden weer even op dit Forum.

Ik denk erover om na 2 jaar Doge Nitro gereden te hebben toch weer een nieuwe Sorento 2.2 4WD diesel aan te schaffen.

Heeft iemand daar al ervaring (goed of slecht) mee? In 2004 bleek b.v. de climatcontrol shit te wezen. Hij moet regelmatig een 2-paards trailer trekken.

Graag jullie reactie.

Twan (je weet wel van die meetings in de omgeving Nijmegen)

aangepast door Twankia
Geplaatst
Hallo Kia fanaten,

Sinds lang geleden weer even op dit Forum.

Ik denk erover om na 2 jaar Doge Nitro gereden te hebben toch weer een nieuwe Sorento 2.2 4WD diesel aan te schaffen.

Heeft iemand daar al ervaring (goed of slecht) mee? In 2004 bleek b.v. de climatcontrol shit te wezen. Hij moet een regelmatig een 2-paards trailer trekken.

Graag jullie reactie.

Twan (je weet wel van die meetings in de omgeving Nijmegen)

Geen ervaring met de diesel. Sinds enige weken rijd ik de benzineuitvoering (als opvolger van een 6 cyl. sportage). Bevalt prima, met name de automatische 6 bak is een verademing in vergelijking met de oude versnellingsbakken vsn KIA. Climat control (tegenwoordig Dual zone) werkt perfect

Geplaatst

ik heb vorige week met de sorento diesel gereden (automatische bak )

het was zalig om mee te rijden 197 PK en 430 nm vanaf 1700 tpm tot 2500 tpm dus die trailer zal zeker geen probleem zijn .

geremt mag hij volgens mij toch rond de 2 ton trekken

gr

philippe

• 2 weken later...
Geplaatst

Tot op heden bevalt de mijne ik kan niet anders zeggen TOP!

De climatronic is nu perfect in tegenstelling tot de oude sorento, trekt veel sneller op beter weggedrag in de bochten en ga zo maar door.

Timo

• 2 weken later...
Geplaatst

Dank voor jullie bijdrage.

Heb vandaag een 2.2 CRDi X-ecutive 4WD 6bak besteld in de kleur blue jeans.

Verwachtte levering mei/juni 2010.

Groet Twan

• 2 weken later...
Geplaatst

Deze week de nieuwe Sorento 2.2 crdi X-ecutive besteld in 7 persoons uitvoering. De levertijd is wel enorm schrikken, 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...