mph124 Geplaatst 8 Februari, 2010 Geplaatst 8 Februari, 2010 Ik wil een nieuwe ceed 1.6 X-ecutive bestellen. Nu zie ik op foto's en in de handleiding 2 verschillende instrumentenpanelen (km teller enzo). Weet iemand welke in NL wordt geleverd? A(met km/u boven dikke witte rand) of B(dunne witte rand). en.. Wordt er op een versie van de Ceed 2010 ook ALC auto light control geleverd? Quote
pexxx Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Ik wil een nieuwe ceed 1.6 X-ecutive bestellen. Nu zie ik op foto's en in de handleiding 2 verschillende instrumentenpanelen (km teller enzo). Weet iemand welke in NL wordt geleverd? A(met km/u boven dikke witte rand) of B(dunne witte rand).en.. Wordt er op een versie van de Ceed 2010 ook ALC auto light control geleverd? Volgens mij krijg je, als optie in het comfort of sportpack, supervision klokken, mooie stak wit doorschijnende klokken met een oranje gloed. Anders krijg je oranje klokken. Zie mijn discussie http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3696 Quote
snackey Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Volgens mij krijg je, als optie in het comfort of sportpack, supervision klokken, mooie stak wit doorschijnende klokken met een oranje gloed. Anders krijg je oranje klokken. Zie mijn discussie http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3696 Ik hoop het wel, en ga het over ongeveer 8 weken zien. Quote
mph124 Geplaatst 9 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2010 ik zit erover te denken de versie KIA 1.6 CVVT Ceed X-ecutive Comfort pack te gaan kopen. Ik lees verschillende dingen. In de handleiding zie ik een type A en B staan, maar niet welke op welk pack zit. Ook na het lezen en kijken van verschillende reviews weet ik het nog niet zeker. Wel zie ik veel meer die witte rand variant. Ik zie wel. Quote
wimkia Geplaatst 12 Februari, 2010 Geplaatst 12 Februari, 2010 In het comfort pak zitten de supervision tellers mooi wit met lichte oranje ring er om heen... Quote
snackey Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 ik zit erover te denken de versie KIA 1.6 CVVT Ceed X-ecutive Comfort pack te gaan kopen. Moet je doen..... Vandaag Pro opgehaald. Toppie. Quote
mph124 Geplaatst 8 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2010 Hij is dan ook besteld, en ook piston grey. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.