Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

welk instrumentenpaneel?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil een nieuwe ceed 1.6 X-ecutive bestellen. Nu zie ik op foto's en in de handleiding 2 verschillende instrumentenpanelen (km teller enzo). Weet iemand welke in NL wordt geleverd? A(met km/u boven dikke witte rand) of B(dunne witte rand).

en..

Wordt er op een versie van de Ceed 2010 ook ALC auto light control geleverd?

Geplaatst
Ik wil een nieuwe ceed 1.6 X-ecutive bestellen. Nu zie ik op foto's en in de handleiding 2 verschillende instrumentenpanelen (km teller enzo). Weet iemand welke in NL wordt geleverd? A(met km/u boven dikke witte rand) of B(dunne witte rand).

en..

Wordt er op een versie van de Ceed 2010 ook ALC auto light control geleverd?

Volgens mij krijg je, als optie in het comfort of sportpack, supervision klokken, mooie stak wit doorschijnende klokken met een oranje gloed. Anders krijg je oranje klokken. Zie mijn discussie http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3696

Geplaatst

ik zit erover te denken de versie KIA 1.6 CVVT Ceed X-ecutive Comfort pack te gaan kopen. Ik lees verschillende dingen. In de handleiding zie ik een type A en B staan, maar niet welke op welk pack zit. Ook na het lezen en kijken van verschillende reviews weet ik het nog niet zeker. Wel zie ik veel meer die witte rand variant. Ik zie wel.

Geplaatst

In het comfort pak zitten de supervision tellers mooi wit met lichte oranje ring er om heen...

• 1 maand later...
Geplaatst
ik zit erover te denken de versie KIA 1.6 CVVT Ceed X-ecutive Comfort pack te gaan kopen.

Moet je doen.....:-D Vandaag Pro opgehaald. Toppie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...