Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik wil mij deze opgeven voor 2 personen.

lijkt me leuk jullie allemaal eens te ontmoeten.

zal een goed stuk rijden zijn vanuit midden limburg:P

Geplaatst

Als je maar niet Schots en scheef parkeert......:lol:

Geplaatst
- KIA EVENT 2010 - 16 mei 2010 -

MOMENTEEL 10 AANMELDINGEN (onderaan dit bericht zie je wie er mee gaan)

Zoals ik beloofd had zou ik nog een afsluitend Kia Event organiseren.

Het programma onder voorbehoud is:

1. Ontvangst in restaurant Schietbaan "Europoort" aan de Krabbeweg 125 te Maasvlakte - Rotterdam. Havennummer 7005 (Voor navigatiesystemen is het adres Beerweg 3199 LM). Hier is de gelegenheid om koffie te drinken en gezellig met elkaar te praten. Leuk ook om op de parkeerplaats nog even je nieuwe of getunde auto te showen.

IMG_5740klein.jpgopenhaard.jpg

2. Een bol-/pijlrit door Voorne en voor een klein deel door het havengebied. We komen langs de plaatsen Zwartewaal, Heenvliet, Geervliet, Hellevoetsluis, Rockanje en Oostvoorne.

Ik zal kijken of we weer wat onverharde paden kunnen opnemen voor de 4wd aangedreven auto's.

STG17393.jpgPA260650b.jpg

3. Ondervoorbehoud terreinrijden. Ik ben al 2 jaar niet meer werkzaam in het havengebied en weet niet of het 4x4 terrein nog gebruikt mag worden. Het wordt in ieder geval dan vrijrijden en op eigen risico.

167IMG_2801.jpgdsc03327.jpg

4. De rit komt langs het Oldtimermuseum van dhr. De Rijke. Een leuk museum om een aantal uren door te brengen. Het is een uit de hand gelopen hobby van dhr. De Rijke. Het Oldtimermuseum De Rijke telt maar liefst meer dan 200 oldtimers, stuk voor stuk zeer waardevolle exemplaren door dhr. De Rijke over een periode van 40 jaar verzameld en gerestaureerd. Behalve waardevol is de collectie auto's, vrachtauto's en motoren zeker ook uniek. Zo dateert de oudste auto van 1904. Het museum is geopend van 12.00 tot 17.00 uur. Het adres is De Pinnepot 23 te Oostvoorne.

IMG_7026klein.jpgIMG_6995klein.jpgIMG_7003klein.jpg

5. De dag eindigt weer bij Schietbaan "'Europoort", waar om 18:00 uur een buffet geserveerd zal worden. Het buffet bestaat uit koude en warme gerechten.

6. Voor aanvang van het buffet is er de mogelijkheid om kleiduiven te schieten. Het kleiduiven schieten moet u zelf betalen en kan ter plekke geregeld worden.

Nog even de tijden:

Het Kia Event start om 13.00 uur bij restaurant Schietbaan "Europoort".

Het automuseum is geopend van 12.00 tot 17.00 uur.

Het buffet begint om 18.00 uur.

Inschrijving:

De inschrijving en de start vinden plaats bij restaurant Schietbaan "Europoort". Hier ontvangt men het routeboek met daarin de bol-/pijlrit en eventueel een directe route naar het museum en/of de Maasvlakte om terrein te rijden. Tevens staan hier alle gegevens in die tijdens het evenement van belang zijn. Om te kunnen deelnemen zal vooraf een eigen risicoverklaring ingevuld moeten worden.

De kosten:

Wij vragen een bijdrage van € 12,00 per auto. Kia Club Nederland heeft nog een bedrag in kas en zal dit Kia Event deels bekostigen. D.w.z. dat wij u een kopje koffie of limonade aanbieden bij aankomst, we betalen voor u het automuseum (Volwassenen € 6,--, kinderen tussen 6 en 12 jaar € 4,-- en kinderen tot 6 jaar gratis) en zullen een deel van de kosten van het buffet op ons nemen. De drankjes bij het buffet moet u zelf betalen.

De route naar restaurant Schietbaan "Europoort":

- Komende via de A15: de borden volgen richting Europoort en Maasvlakte (Havens 7000). Botlektunnel, Thomassentunnel, 1e brug over richting Maasvlakte, 2e brug over en direct na de brug rechtsaf (afslag , rechtdoor (dus niet de N218 op) en dan rechtsaf viaduct onderdoor. Na viaduct gelijk naar rechts. Aan de linkerkant ligt de Schietbaan. Krabbeweg 125, havennummer 7005.

- Komende vanaf A4 (Beneluxtunnel): Na de tunnel richting Pernis-Hoogvliet-Hellevoetsluis-Europoort volgen. Dan de A15 op richting Europoort en Maasvlakte. Verder zie bovenstaande route.

- Komende vanaf Flakkee: Stellendam, Haringvlietsluizen. Bij stoplichten Vierpolders rechtdoor. Afslag Brielsemaas noord nemen en daarna linksaf onder de brug door de Staaldiepseweg op. Langs golfbaan Kleiburg (Krabbeweg). Aan einde weg rechts de brug onderdoor, bocht naar links en na 400 m de Schietbaan aan de rechterhand.

route_europoort.jpg

Link http://www.schietbaan.com/

Nog enkele tips:

- Neem een bijrijder mee, zodat deze het routeboek kan lezen.

- Tank onderweg nog even voordat u aan het evenement begint.

- Lees voordat u weggaat en u wilt gaan terreinrijden, nog even uw instructieboekje door.

- Kia Club Nederland is niet aansprakelijk voor schade aan uw auto. U rijdt op eigen risico.

Dit Kia Event is voor iedereen, zowel voor de huidige Kia-rijders als voor ex Kia Club Nederland leden en bestuursleden.

Kom dus met je gehele gezin en schrijf je dus massaal in via het forum. Ik zal regelmatig vermelden wie er allemaal komen.

Ik hoop op een grote opkomst, zodat we een gezellige dag met elkaar kunnen hebben.

DEELNEMERS:

01. Alex VB

02. Tripzor (3 personen)

03. Tazteam (3 personen)

04. Nortukker (2 personen)

05. Centurion - Jos, Sheila en Benz

06. njcd24 (2 personen)

07. the soul man (2 personen)

08. Snackey (2 personen)

09. 16 v (2 auto's / 2 personen)

10. chefke09 (2 personen)

11.

Zo'n laatste keer moeten wij ook komen natuurlijk. We zijn er bij op de 16e . Tot dan!

Groeten

Harrie

Geplaatst
- KIA EVENT 2010 - 16 mei 2010 -

MOMENTEEL 10 AANMELDINGEN (onderaan dit bericht zie je wie er mee gaan)

Zoals ik beloofd had zou ik nog een afsluitend Kia Event organiseren.

Het programma onder voorbehoud is:

1. Ontvangst in restaurant Schietbaan "Europoort" aan de Krabbeweg 125 te Maasvlakte - Rotterdam. Havennummer 7005 (Voor navigatiesystemen is het adres Beerweg 3199 LM). Hier is de gelegenheid om koffie te drinken en gezellig met elkaar te praten. Leuk ook om op de parkeerplaats nog even je nieuwe of getunde auto te showen.

IMG_5740klein.jpgopenhaard.jpg

2. Een bol-/pijlrit door Voorne en voor een klein deel door het havengebied. We komen langs de plaatsen Zwartewaal, Heenvliet, Geervliet, Hellevoetsluis, Rockanje en Oostvoorne.

Ik zal kijken of we weer wat onverharde paden kunnen opnemen voor de 4wd aangedreven auto's.

STG17393.jpgPA260650b.jpg

3. Ondervoorbehoud terreinrijden. Ik ben al 2 jaar niet meer werkzaam in het havengebied en weet niet of het 4x4 terrein nog gebruikt mag worden. Het wordt in ieder geval dan vrijrijden en op eigen risico.

167IMG_2801.jpgdsc03327.jpg

4. De rit komt langs het Oldtimermuseum van dhr. De Rijke. Een leuk museum om een aantal uren door te brengen. Het is een uit de hand gelopen hobby van dhr. De Rijke. Het Oldtimermuseum De Rijke telt maar liefst meer dan 200 oldtimers, stuk voor stuk zeer waardevolle exemplaren door dhr. De Rijke over een periode van 40 jaar verzameld en gerestaureerd. Behalve waardevol is de collectie auto's, vrachtauto's en motoren zeker ook uniek. Zo dateert de oudste auto van 1904. Het museum is geopend van 12.00 tot 17.00 uur. Het adres is De Pinnepot 23 te Oostvoorne.

IMG_7026klein.jpgIMG_6995klein.jpgIMG_7003klein.jpg

5. De dag eindigt weer bij Schietbaan "'Europoort", waar om 18:00 uur een buffet geserveerd zal worden. Het buffet bestaat uit koude en warme gerechten.

6. Voor aanvang van het buffet is er de mogelijkheid om kleiduiven te schieten. Het kleiduiven schieten moet u zelf betalen en kan ter plekke geregeld worden.

Nog even de tijden:

Het Kia Event start om 13.00 uur bij restaurant Schietbaan "Europoort".

Het automuseum is geopend van 12.00 tot 17.00 uur.

Het buffet begint om 18.00 uur.

Inschrijving:

De inschrijving en de start vinden plaats bij restaurant Schietbaan "Europoort". Hier ontvangt men het routeboek met daarin de bol-/pijlrit en eventueel een directe route naar het museum en/of de Maasvlakte om terrein te rijden. Tevens staan hier alle gegevens in die tijdens het evenement van belang zijn. Om te kunnen deelnemen zal vooraf een eigen risicoverklaring ingevuld moeten worden.

De kosten:

Wij vragen een bijdrage van € 12,00 per auto. Kia Club Nederland heeft nog een bedrag in kas en zal dit Kia Event deels bekostigen. D.w.z. dat wij u een kopje koffie of limonade aanbieden bij aankomst, we betalen voor u het automuseum (Volwassenen € 6,--, kinderen tussen 6 en 12 jaar € 4,-- en kinderen tot 6 jaar gratis) en zullen een deel van de kosten van het buffet op ons nemen. De drankjes bij het buffet moet u zelf betalen.

De route naar restaurant Schietbaan "Europoort":

- Komende via de A15: de borden volgen richting Europoort en Maasvlakte (Havens 7000). Botlektunnel, Thomassentunnel, 1e brug over richting Maasvlakte, 2e brug over en direct na de brug rechtsaf (afslag , rechtdoor (dus niet de N218 op) en dan rechtsaf viaduct onderdoor. Na viaduct gelijk naar rechts. Aan de linkerkant ligt de Schietbaan. Krabbeweg 125, havennummer 7005.

- Komende vanaf A4 (Beneluxtunnel): Na de tunnel richting Pernis-Hoogvliet-Hellevoetsluis-Europoort volgen. Dan de A15 op richting Europoort en Maasvlakte. Verder zie bovenstaande route.

- Komende vanaf Flakkee: Stellendam, Haringvlietsluizen. Bij stoplichten Vierpolders rechtdoor. Afslag Brielsemaas noord nemen en daarna linksaf onder de brug door de Staaldiepseweg op. Langs golfbaan Kleiburg (Krabbeweg). Aan einde weg rechts de brug onderdoor, bocht naar links en na 400 m de Schietbaan aan de rechterhand.

route_europoort.jpg

Link http://www.schietbaan.com/

Nog enkele tips:

- Neem een bijrijder mee, zodat deze het routeboek kan lezen.

- Tank onderweg nog even voordat u aan het evenement begint.

- Lees voordat u weggaat en u wilt gaan terreinrijden, nog even uw instructieboekje door.

- Kia Club Nederland is niet aansprakelijk voor schade aan uw auto. U rijdt op eigen risico.

Dit Kia Event is voor iedereen, zowel voor de huidige Kia-rijders als voor ex Kia Club Nederland leden en bestuursleden.

Kom dus met je gehele gezin en schrijf je dus massaal in via het forum. Ik zal regelmatig vermelden wie er allemaal komen.

Ik hoop op een grote opkomst, zodat we een gezellige dag met elkaar kunnen hebben.

DEELNEMERS:

01. Alex VB

02. Tripzor (3 personen)

03. Tazteam (3 personen)

04. Nortukker (2 personen)

05. Centurion - Jos, Sheila en Benz

06. njcd24 (2 personen)

07. the soul man (2 personen)

08. Snackey (2 personen)

09. 16 v (2 auto's / 2 personen)

10. chefke09 (2 personen)

11.

Hier ook nog maar even reageren Andr

Geplaatst

Andre,

ik ben eventjes zo vrij geweest en bij mijn naam vermeld dat we met 3 mensen zijn en 1 hond...

Hopelijk komen er nog meer mensen, buitenlands of binnenlands, om je te leren kennen en helaas ook afscheid te nemen van je als voorzitter van de club.

We maken er met zijn allen in iedergeval een top dag van..

Geplaatst

Prima Alex die wijziging. Je kan eventueel ook mee helpen met aanvullen. Ik zit niet altijd dagelijks op het forum. Tevens moet dit onderwerp ook onder de aandacht blijven.

Ik ga begin april de route controleren en afspraken maken.

Mochten er mensen zijn die het leuk vinden om mij te willen helpen dan kunnen ze zich bij mij aanmelden. Dit kan zowel in de voorbereiding zijn als op de dag zelf.

Geplaatst

Hallo Harrie ik had je aanmelding gezien en je staat genoteerd in de lijst van eerste bericht.

De groeten aan Margreet ven mij en Helma.

Leuk jullie dan weer een keer te zien. Als vanouds zijn we weer van de partij, maar dan als ex-bestuursleden.

• 2 weken later...
Geplaatst

Zondag 21 maart op de maasvlakte geweest , het terrein is verplaatst naar voren.

Het oude terrein staat een hotel voor de mensen die aan de twee maasvlakte werken.

Het een grote terrein voor motorrijders afgeschermt met een vangrail.

Het andere terrein ernaast een stuk kleiner, maar ook meer geschikt voor echt terreinauto`s

En niet voor suv`s, de kia`s komen heel snel vast te zitten, en snel wat kapot rijden.

Ed Gerritse

Sportage

Geplaatst

Jammer. Bedankt voor je info Ed.

Ik zal als ik met de rit bezig ook eens langs rijden. Mocht het niets meer zijn dan laten we dit onderdeel vervallen. Het rijden was toch al op eigen risico, maar we gaan het niet echt opzoeken als het niet nodig is.

• 3 weken later...
Gast Gerard K
Geplaatst

Oeps, bijna vergeten. Wij zijn met 2 personen van de partij.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo forumleden,

Van het weekend de route nagereden. Helaas kon ik de complete route niet uitrijden. Diverse afsluitingen kwam ik tegen. Dus moet ik hier en daar de route mogelijk wijzigen. Dit zal de volgende keer gebeuren als ik weer een rondje ga maken.

Wel is er een en ander gewijzigd in het programma. Ik heb het al verwerkt in het eerste bericht. Ten eerste zullen we niet gaan terreinrijden. Hier zijn de mogelijkheden helaas niet meer voor. Althans niet meer geschikt voor Kia-voertuigen. Ook is het bezoek aan het automuseum veranderd. Hier kan men naar toe voor eigen rekening. Bij de vorige keer in 2008 zijn hier al diverse mensen geweest. De route blijft er wel langs gaan, maar men is niet verplicht het museum te bezoeken. Heeft men de tijd ga dan even kijken. De entreeprijs is niet hoog.

In het begin van de route gaan we eerst het havengebied van Rotterdam in. Hier rijden we lange stukken en rijden langs eindeloze zandvlaktes. We komen langs allerlei bedrijven en overal is men aan het werk. We rijden tot aan Slag Maasmond. Hier heb je prachtig uitzicht op de Nieuwe Waterweg en de boten die binnen varen. Daarna gaan we terug en komen langs het informatiecentrum FutureLand. Vanuit dit informatiecentrum kun je de aanleg van de tweede Maasvlakte zien. Er is een leuke tentoonstelling en er zijn diverse presentaties. Je kunt er ook wat eten en drinken. Voor meer info kijk op www.futureland.nl.

cykf_HeaderFL.jpg

Tot zo ver weer even een bericht. Vanaf nu zal ik regelmatig berichten plaatsen en jullie op de hoogte houden. Ik reken nog op meer aanmeldingen voor die dag.

Ik nodig ook de Kia Soul mensen uit die zelf een dag willen organiseren. Sluit je aan en kom op zondag 16 mei en show je auto.

Geplaatst

We zijn momenteel met 16 auto's en 39 personen. Er is nog ruimte in het budget. Dus laten we de 20 vol maken.

Blijft wel een eigen bijdrage van 12 euro per auto overeind. Budget wat overblijft is voor het forum. Dat moet ook elk jaar betaald worden.

Dus geef je nog op voor zondag 16 mei. Als je je opgegeven hebt en je kunt niet ook graag even melden. Ik moet dit natuurlijk weten i.v.m. het buffet. Het buffet begint om 17:30 uur, dus je kunt bijtijds naar huis. Het eten is echt goed.

Voor de goede orde. Drank is voor eigen rekening.

Ik reken op jullie.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag verder de rit gecontroleerd. De stremming in Hellevoetsluis was opgeheven. Voor de andere stremming een alternatieve route gezocht.

Tot zover alles in orde en uitgewerkt. Hopen dat er nu geen wijzigingen meer komen.

Ik zal hem nog een keer narijden vlak voor 16 mei.

Verder kunnen nog steeds mensen zich opgeven en zou ik ook graag willen weten wie er eventueel afgevallen is. Ik moet binnenkort het aantal personen doorgeven m.b.t. het buffet. Dus wijzigt het aantal personen of eet je niet mee geef het dan a.u.b. aan mij door.

Voor de goede orde het buffet is gratis. Dus ik hoop dat iedereen mee blijft eten.

Geplaatst

Er zijn er helaas 2 afgevallen i.v.m. familieomstandigheden.

Ik zou het leuk vinden als er toch nog een paar zich zouden opgeven. Dit kan nog steeds. Zelfs tot zaterdag nog. Dus als je nog tijd hebt en je hebt verder geen afspraken, geef je dan als nog op.

Geplaatst

Hallo Smart,

Ik wens je goede dagen. Er zit een weersverbetering in maar er is zondag mogelijk weer wat kans op regen. Wel is de temperatuur ietsje hoger dan nu. Dus dat is al heel wat.

We zullen het wel zien. Er zijn zowel buiten- als binnenactiviteiten die men kan ondernemen. Dus voor elk weertype staan we gesteld.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...