AJ Mol Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 (edited) - KIA EVENT 2010 - 16 mei 2010 - MOMENTEEL 11 AANMELDINGEN (AUTO'S) (onderaan dit bericht zie je wie er mee gaan) Het programma is: 1. Ontvangst in restaurant Schietbaan "Europoort" aan de Krabbeweg 125 te Maasvlakte - Rotterdam. Havennummer 7005 (Voor navigatiesystemen is het adres Beerweg 3199 LM). Hier is de gelegenheid om koffie te drinken en gezellig met elkaar te praten. Leuk ook om op de parkeerplaats nog even je nieuwe of getunde auto te showen. 2. Een bol-/pijlrit door een deel van het havengebied van Rotterdam en Voorne. We komen langs de plaatsen Zwartewaal, Heenvliet, Geervliet, Hellevoetsluis, Rockanje en Oostvoorne. We rijden langs zandvlaktes, zien de Nieuwe Waterweg, bezoeken een informatiecentrum, rijden door polders, op smalle dijken, door bossen en komen langs een aantal molens. 3. We beginnen in het havengebied van Rotterdam. Komen eerst op een uitzichtpunt aan het begin van de Nieuwe Waterweg. Hier komen de grote schepen Rotterdam binnen. Daarna rijden we naar het informatiecentrum Futureland. Voor meer info zie www.futureland.nl. De route gaat vervolgens door Voorne. 4. De rit komt langs het Oldtimermuseum van dhr. De Rijke. Een leuk museum om even te bezoeken. Het is een uit de hand gelopen hobby van dhr. De Rijke. Het Oldtimermuseum De Rijke telt maar liefst meer dan 200 oldtimers, stuk voor stuk zeer waardevolle exemplaren door dhr. De Rijke over een periode van 40 jaar verzameld en gerestaureerd. Behalve waardevol is de collectie auto's, vrachtauto's en motoren zeker ook uniek. Zo dateert de oudste auto van 1904. Het museum is geopend van 12.00 tot 17.00 uur. Het adres is De Pinnepot 23 te Oostvoorne. Bezoek aan het museum is voor eigen rekening. De entreekosten zijn € 7,00 volwassenen en € 4,00 voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar. 5. De dag eindigt weer bij Schietbaan "'Europoort", waar om 18:00 uur een buffet geserveerd zal worden. Het buffet bestaat uit koude en warme gerechten en wordt aangeboden door de club. 6. Voor aanvang van het buffet is er de mogelijkheid om kleiduiven te schieten. Het kleiduiven schieten moet u zelf betalen en kan ter plekke geregeld worden. ____________________________________________________________________________ Nog even de tijden: Het Kia Event start om 13.00 uur bij restaurant Schietbaan "Europoort". Futureland is geopend van 11.00 tot 17.00 uur. Het automuseum is geopend van 12.00 tot 17.00 uur. Het buffet begint om 17.30 uur. Inschrijving: De inschrijving en de start vinden plaats bij restaurant Schietbaan "Europoort". Hier ontvangt men het routeboek met daarin de bol-/pijlrit. Tevens staan hier alle gegevens in die tijdens het evenement van belang zijn. Om te kunnen deelnemen zal vooraf een eigen risicoverklaring ingevuld moeten worden. De kosten: Wij vragen een bijdrage van € 12,00 per auto. Kia Club Nederland heeft nog een bedrag in kas en zal dit Kia Event deels bekostigen. D.w.z. dat wij u een kopje koffie of limonade aanbieden bij aankomst en zullen de kosten van het buffet op ons nemen. De drankjes bij het buffet moet u zelf betalen. ____________________________________________________________________________ De route naar restaurant Schietbaan "Europoort": - Komende via de A15: de borden volgen richting Europoort en Maasvlakte (Havens 7000). Botlektunnel, Thomassentunnel, 1e brug over richting Maasvlakte, 2e brug over en direct na de brug rechtsaf (afslag , rechtdoor (dus niet de N218 op) en dan rechtsaf viaduct onderdoor. Na viaduct gelijk naar rechts. Aan de linkerkant ligt de Schietbaan. Krabbeweg 125, havennummer 7005. - Komende vanaf A4 (Beneluxtunnel): Na de tunnel richting Pernis-Hoogvliet-Hellevoetsluis-Europoort volgen. Dan de A15 op richting Europoort en Maasvlakte. Verder zie bovenstaande route. - Komende vanaf Flakkee: Stellendam, Haringvlietsluizen. Bij stoplichten Vierpolders rechtdoor. Afslag Brielsemaas noord nemen en daarna linksaf onder de brug door de Staaldiepseweg op. Langs golfbaan Kleiburg (Krabbeweg). Aan einde weg rechts de brug onderdoor, bocht naar links en na 400 m de Schietbaan aan de rechterhand. Link http://www.schietbaan.com/ Nog enkele tips: - Neem een bijrijder mee, zodat deze het routeboek kan lezen. - Tank onderweg nog even voordat u aan het evenement begint. - Kia Club Nederland is niet aansprakelijk voor schade aan uw auto. U rijdt op eigen risico. ____________________________________________________________________________ Dit Kia Event is voor iedereen, zowel voor de huidige Kia-rijders als voor ex Kia Club Nederland leden en bestuursleden. Kom dus met je gehele gezin en schrijf je dus massaal in via het forum. Ik zal regelmatig vermelden wie er allemaal komen. Ik hoop op een grote opkomst, zodat we een gezellige dag met elkaar kunnen hebben. Wij komen met 2 personen (Andr Edited May 14, 2010 by AJ Mol Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 klink en ziet er goed uit. ik ga kijken of ik erbij kan zijn. lijk me erg gezellig Link to comment Share on other sites More sharing options...
snackey Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Ziet er perfect uit. Fijn om als Rotterdammer weer in die buurt te zijn. Ik ga alles doen om er bij te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Hele mooie tour (dat weet ik) maar ik ben dan in 't buitenland, ai! Is een paar weken later een optie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Noteer mij maar alvast. Wij komen dan met 2 volwassenen en 1 kind en de hond.. Dan kan ik ook -als ze er zijn - de nieuwe clubsticker uitdelen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Noteer mij maar alvast. Wij komen dan met 2 volwassenen en 1 kind en de hond..Dan kan ik ook -als ze er zijn - de nieuwe clubsticker uitdelen.. Hoe kan ik die sticker bestellen, Zou hem ook wel graag hebben. Schrijf mij maar op voor de meeting ik zal er zijn, Is wel een eindje rijden maar ik zal er zijn Met wat maten van mij die ook in een kia rijden dus komt goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Bestellen sticker zie: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3655 Maar ik heb je al genoteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Ok Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Tazteam is met 3 personen aanwezig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nortukker Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 ik kom ook met 2 personen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centurion Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Wij doen onze best aanwezig te zullen zijn. Met onze best doen doel ik op de datum van 16 mei omdat 14 mei gepland staat voor aflevering van onze nieuwe auto. Dus er moet niets tegen zitten. En wij halen die dag de wagen af bij de fabriek. Het is een Duitser en geen Koreaan anders was het erg ver rijden (varen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 En wij halen die dag de wagen af bij de fabriek. Het is een Duitser en geen Koreaan anders was het erg ver rijden (varen). Welk merk kan je direkt van de fabriek afhalen?? Ben zeer benieuwd. Philip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Een Audi Q5 en Q7 bijvoorbeeld of de BMW X3, X5 & X6. Ik denk niet dat Centurion voor een O... is gegaan. Misschien kan je de Touareg af-fabriek ophalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 MB ! http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=24511&postcount=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Mol Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 Jammer Willem dat het voor jouw niet de juiste datum is. Ik had weinig keus i.v.m. de voorjaarsvakantie van 2 weken en pinksteren het weekend erna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Zeker jammer temeer daar ik deze route (en meer) een paar jaar geleden ook heb gedaan en graag opnieuw zou willen doen! Is zondag 6 juni geen mooi alternatief? Op 15 mei gaat echt niet want dan zit ik in Venetie of all places Hoor graag van je- Overigens wat rij je nou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 (edited) Ik kom niet alleen hoor, Ik kom wss met een 2 Extra personen. 1ste: Simon (NonkelSimon op kiaclub) Sorento 2de: Nick En nog een groepsfoto toen we allemaal een witte pro ceed hadden, Naja toen simon even met haar zus haar pro ceed reed. Die sorento komt zowiezo al NIET mee want die heeft Garage platen en is enkel in belgie als ie mag rondrijden. Maar die gestickerde pro ceed komt mss wel mee, En anders rijden ze allemaal met mij mee. Edited February 18, 2010 by Tripzor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 ow kijk de bestickerde ceed waar simon ooit nog is een foto van zou posten Mooi ding zo met die stickers erop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Ja is echt wel nice, Afkomstig van BTCS Kia Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Volgens mij gaat het hier om aanmeldingen voor het event, dames...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Mjaja, waar is den tijd da ik nog met een witte pro cee'd reed zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Volgens mij gaat het hier om aanmeldingen voor het event, dames...... Naja je kan het bekijken als Topic bumpen , Mijn 1ste Kia meeting wil ik ook wel zoveel mogelijk volk er hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Groeps-afspraak bij de spuiter.......HAHAHAHA ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
njcd24 Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Leuk dat er eens iets wordt georganiseerd Schrijf mij maar in voor 2 personen Link to comment Share on other sites More sharing options...
the soul man Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 ja , wij zijn ook van de partij ( 2 personen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts