andrea Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 (aangepast) Hallo Mijn naam is Andrea en ik ben sinds 2008 in het bezit van een Kia Picanto. Heb jammer genoeg al 2 niet zo leuke ervaringen achter de rug en hoop dat het hier bij blijft:???: Hoop dat ik veel ervaringen kan delen en ik wens iedereen veel rij plezier toe. Groetjes De eerste ervaring is al opgelost door op het forum te kijken,maar de andere is dat de zekering van de benzinepomp al 2 keer in korte tijd kapot is gegaan en je ineens stil komt te staan.Hoop dat dit nooit op de rijksweg gebeurd. 14 Februari, 2010 aangepast door andrea reactie gelezen van mensen Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Welkom hier ! Ervaringen delen, ja, da's de bedoeling Wat zijn dan de 2 mindere ervaringen ? Veel plezier met je auto ! Quote
brouwer2001 Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 welkom ook namens mij ben benieuwd naar je nare ervaring hopelijk gaat het voor de rest beter Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Hallo Andrea, welkom op het forum. We moeten zien dat we de negatieve ervaringen met de Pica kunnen veranderen in een positieve. Er zijn veel techneuten op het forum, mogelijk kunnen zij jou bijstaan m.b.t. de problematiek. In ieder geval veel lees- en postplezier toegewenst! Su6 ermee! Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Hoi Andrea, Van harte welkom op het forum / bij de club. Ik ben blij dat er nog maar 1 probleem over is, maar die proberen de techneuten hier voor jou ook op te lossen. Je kan je vraag ook rechtstreeks stellen via een PB aan 16_V, KIA-Expert en nog een paar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.