proceed Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Ik ben voornemens een (vaste) trekhaak te monteren onder mijn Rio uit juli 2007. Wie weet waar ik voor een scherpe prijs een trekhaak voor mijn Ria kan kopen? Wellicht heeft iemand nog een trekhaak voor een schappelijke prijs in de aanbieding? Het monteren van een trekhaak bij een Kia-dealer is zeer prijzig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crum Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 voor zover ik weet zijn er enkel vaste trekhaken voor een rio sedan van dat bouwjaar, maar die is niet geleverd hierzo, je zit dus vrij snel aan een afneembare trekhaak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
16_v Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 een rio uit 2007 moet een afneembare trekhaak hebben want de kogel zit voor de mistlamp en dat is afkeur als die er niet af kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts