Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rio uit 2002 1.3 LS

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geachte kia gebruikers,

Door een Lekkage in mijn radiateur heb ik deze moeten vervangen door een nieuwe. Ik heb begrepen dat de lekkage kwam door een steenslag !!!

Mijn vraag is bestaat er een gaas of grill voor de ONDERvoorbumper van dit model ( ik heb overal op het net gezocht maar niets kunnen vinden)

het gaat om het afdekken van die 2 grote gaten in de bumper zie afbeelding

48939605_1.jpg

is het ook een idee om deze gaas op maat te laten maken ?

bij voorbaat dank

Geplaatst

Dit gaas wat Alex bedoeld is inderdaad erg geschikt. Het is een kwestie van op maat maken, inplakken en klaar, tenzij je er een kleur aan wilt geven.

Weet niet welke kleur(en) de verschillende merken e.d. zo hebben, maar het is natuurlijk wel een mogelijkheid om het tye spuiten. Of het nu in de kleur van de lak is, of zelf met een spuitbus matt zwart...

Kosten zijn overigens ook niet zo hoog hiervoor. Denk dat je met 30 euro al een h

Geplaatst

De Rio heeft onderaan de bumper een zwarte strip zitten, een zogenaamde kiezelvanger, welke het meeste all tegenhoud. Je kunt er inderdaad ook racegaas in monteren. De koeling wordt slechts een beetje beperkt, maar dat mag niet uitmaken.

Geplaatst

dank u allen de reacties ,

ik heb een idee hoe ik dat ga doen, zelfs het op maat snijden is niet meer nodig.

tussen de radiateur en de voorbumper is er genoeg plaats voor een grote vierkante gaas; bovendien is er ook plek om er aan te bevestigen door schroeven.

en klaar is kees.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...