Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted (edited)

Beste L.S,

Mijn Venga heb ik besteld zonder de optie van de mooie velgen van 16".

reden is dat de alleen de velg tussen de 369,-€ en 389,-€ pst, kosten zonder band, deze kosten je ook nog eens +\- 130,-€ pst.

dus kom je uit op +/- 1900,€ voor vier banden met velg.

Ik heb het volgende gedaan, heb mooie velgen van 15" gekocht deze op een Venga passen want dit zijn er niet zo veel op het moment, deze worden door de dealer er op gezet, de banden van mijn Venga passen hier goed op, komen van een staandaard stalen velg van 15".

Kosten vier velgen 399,-€ banden heb je al dus een besparing van +/- 1500,-€

Uiteraard smaken verschillen, maar ook de portemonnee.

Bijden zijn in 15" verkrijbaar voor de Venga al zeg de site anders maar na telefonisch contact hebben ze voor mij het een en ander gecheckt.

De andere velg komt bij onlinecarshop.nl vandaan 71,10 € pst.

284,-€ voor vier velgen.

anzio-light.jpgANZIO-WAVE.jpgit-11.jpg

Mocht je nu andere banden willen hebben kijk dan even op kwikfit.nl hier de prijzen van de 15" zomerbanden.

banden.jpg

Edited by venga boy
extra foto
Posted (edited)

Hallo,

Dat zal ik je vertellen, die banden die zij er opzetten voor dat geld, wil ik niet op mijn Venga hebben het is een B merk Wanli of zo iets, banden zijn wel belangrijk voor een auto, gezien Kia speciale banden op de Venga leverd deze ook zorg dat je iets zuiniger rijd, maar voor mijn belangrijk is het geluid van de banden. Dus banden zijn zeer belangrijk, als je deze velg met banden wil kopen dus de 16" zou ik gaan voor de continental +\- 120,- Pst.

Beteft mijn keus de eeste foto, mijn auto komt pas over twee Mnd dus foto kan ik je niet leveren, niet nu.

Mvg

Edited by venga boy
Posted

Ok

bedankt, prutbanden dus.

Welke uitvoering heb je gekocht?

En hoe komt het dat een totale set bijna even duur is als 1 KIA velg?? :shock:

Posted (edited)

Ik heb er een velg bij gezet boven aan met prijs, voor de liefhebber. Ik zou niet weten waarom het zo duur moet zijn, is ook mijn reden tot zoeken naar een altanatief.

Ik heb een 1.4 cvvt, X-tra kleur zwart met comfort pack en Panoramadak en crome raamlijst.

en een week na levering chip tunning van 90 pk naar 108 pk en nog eens 15% zuiniger. dus nog eens 80 tot 100 km extra km rijden.

Mvg

Edited by venga boy
Posted

Ik heb een 1.4 cvvt, X-tra kleur zwart met comfort pack en Panoramadak en crome raamlijst.

en een week na levering chip tunning van 90 pk naar 108 pk en nog eens 15% zuiniger. dus nog eens 80 tot 100 km extra km rijden.

Mvg

Mooie opties

k hoop voor je dat de chrome randen er dan zijn.

Tot nu toe is het ver zoeken naar Venga accessoires.

Dit incl de randen.

onlinecarshop.nl ? die ligt al sinds 2007 eruit.

En over online-velgen.nl zijn behoorlijke verschillende reactie.

ben benieuwd wat je ervaring zal zijn.

Posted

hij doet het nog steeds http://www.onlinecarshop.nl/ betreft wat je leest of hoort van mensen kunnen deze positief zijn als negatief daar zijn wij mensen goed in, maar dit is meer een advies naar nieuwe bezitters van de Kia Venga. Betreft die styling van de crome lijsten worden door kia zelf erop gezet in de fabriek, althands dat is wat wordt gezegt.

Mvg

Posted
Betreft die styling van de crome lijsten worden door kia zelf erop gezet in de fabriek, althands dat is wat wordt gezegt.

Mvg

Website werkt bij mij echt niet

En er zijn hier Venga rijders die op de onderdelen wachten

KIA Nederland heeft mij verteld dat alles nog moet worden gemaakt.7Maar dat kunnen ze verkeerd hebben/al gemaakt hebben.

Maar het is zeker nog niet leverbaar.

Posted
Ik heb er een velg bij gezet boven aan met prijs, voor de liefhebber. Ik zou niet weten waarom het zo duur moet zijn, is ook mijn reden tot zoeken naar een altanatief.

Mvg

hoi venga boy heb een vraag over het chip tunen van je venga

waar laat je dat doen en wat zullen de kosten er van zijn ik heb

zelf een ceed 1.4 en wil het misschien ook laten doen

groetjes justin :-P

Posted

Mvg

hoi venga boy heb een vraag over het chip tunen van je venga

waar laat je dat doen en wat zullen de kosten er van zijn ik heb

zelf een ceed 1.4 en wil het misschien ook laten doen

groetjes justin :-P

Dit laat ik doen bij http://www.datatechnic.nl/ alleen met de Venga zitten ze nog in een test fase door dat de auto net nieuw is, voor de Ceed 1.4 is deze al klaar met de volgende resultaat. Kijk hier voor jouw auto

Posted (edited)

Ik denk deze zwarte Team Dynamic -Pro Race 1.2 velgen te monteren (7/16) met Yokohama AVID H4s 205/55/16 banden .TDR_pr12_md.jpg

Edited by KURT 2
Posted

Mvg

Wat met de fabrieks garantie van 7 jaar ?

Anders lijkt die extra 18pk niet mis ....

Posted
Wat met de fabrieks garantie van 7 jaar ?

Anders lijkt die extra 18pk niet mis ....

Betreft de garantie, gewoon 7 jaar dealler zal niet weten wat er gebeurt is. Hier zijn diverse methodes voor lees even op de site deze ik aangaf hier is een uitleg te vinden. :wink: