patten Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Door de vorst bleef het raam "plakken". Dus knopje "open" drukken, knopje "dicht" etc. tot het raam "knak" zegt en open gaat. Echter wilde het raam niet meer automatisch door knopdruk omhoog. Ik moest de knop echt vast blijven houden. Ik heb voor de inmiddels 2e maal een week zo rond gereden. De eerste keer leek het vanzelf te verdwijnen (ik dacht aan de dooi). Maar vanavond tijdens de rit naar de super heb ik de knop ongeveer 30 sec. bewust in de "naar boven" stand vast gehouden, en het raam sluit nu weer automatisch. Lijkt wel of er een soort van reset heeft plaatsgevonden. Dit wilde ik even delen in het kader van het "winterse" weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Ja ik en mijn maat hadden dit ook, Zelfs in de kia garage wisten ze hier niet veel van. Maar het is dus waar, Als je raam nietmeer automatish naar boven wil gaan moet je eerst je raam stukje naar beneden doen en dan terug naar boven en wnr ie boven is gewoon 10sec blijven inhouden en dan reset hij zichtzelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia sw 2010 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 dat klopt heb ik ook gehad dat het raam niet automatisch omhoog ging tenminste de voor ramen achter ramen deden dat wel als je daar last van hebt dan moet je het contact op on zetten (dus niet starten) het raam stukje naar beneden en dan het knopje helemaal om hoog doen tot het raam weer dicht is en dan het knopje 2 seconde vast houden dan is het raam gereset het staat ook in het instructie boekje groetjes justin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia sw 2010 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 jammer was net te laat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 jammer was net te laat hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia sw 2010 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 raar dat dealer dat niet weet het staat zelfs in het instructie boekje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen1970 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Even los van je eigenlijke bedoeling van deze post, is het niet goed voor het mechanisme om je ruit te bedienen als je weet dat deze vastgevroren is. Jeroen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monk Posted August 27, 2023 Share Posted August 27, 2023 heb ik ook een vraag als je raam niet meer dichtgaat bij de bij-rijdersstoel, via de bestuurders kant? gaat die reset dan ook werken? hij gaat wel omhoog en omlaag bij de bijrijders stoel ? of heeft dat weer andere middelen nodig? Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts