bob Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 heb een aantal mappen op een usb stick gezet nu speelt mijn pro ceed de nummers wel af maar ziet geen mappen dus kan ik niet bladeren door de mappen:stupid: nu de vraag ???? wat gaat er fout Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 Hallo Bob voor vragen w.b. USB hebben we een draadje op het forum: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3782 Even een kort antwoord. Je moet je USB stick windows formatteren en dan kun je er mappen op zetten. Met je radio kun je dan door "folders" scrollen Mappen IN mappen werkt niet. Quote
bob Geplaatst 20 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2010 ja dat draadje had ik al gelezen ben net ff aan het klooien geweest en er zit beweging in dus het komt wel goed bedankt voor de info Quote
Bennie Geplaatst 17 Juli, 2010 Geplaatst 17 Juli, 2010 Had tijdens het afspelen van de mp3'tjes dat het media systeem opeens begon te zoeken naar een ipod, ik heb er zelf geen...?? Ook kwam er een error in het display te staan.Ik heb de usb eruit gehaald en weer opnieuw aangesloten. Tot op heden gaat het goed... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.