Johannetje Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 (edited) Hoi Allemaal, Ik ben in het bezit van de Sorento, model 2005 met daarop de automatische ouderwetse antenne. Ik weet het dat dit qua ontvangst een technisch hoogstandje is maar: - Hij maakt veel kabaal bij het in/uitschakelen van de autoradio - Met radio/auto ingeschakeld kun je je voorraam niet fatsoenlijk meer krabben/schoonmaken - Hij vangt takken en schraapt parkeergarage-plafonds, als je uitwijkt en dus gaat krom staan - vriest vast in afgelopen strenge winter - vergt onderhoud - hij is lelijk Ik ben bezig mijzelf te ori Edited February 22, 2010 by Johannetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchdragon Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Ik heb wel geen sorento, maar in m'n Sportage zit gewoon een indash antenne zowel voor m'n radio-navigatie en heb nergens last van. Zou even zoeken naar In dash antennes, kun eventueel ook boosten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts