Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vanaf morgen zijn wij de bezitters van een Kia See'd SW seven :-D. Gelukkig hebben we er niet lang op hoeven wachten, binnen 3 weken is toch redelijk snel:grin:.

We hebben er echt zin in en kijken er al naar uit om lange ritten te maken.

Ronald

Geplaatst

Hallo Ronald,

Van harte welkom op het forum. Je kan hier veel ervaringsberichten vinden mbt de cee'd SW.

Het zou geweldig zijn als je buiten de gevraagde foto's ook je ervaring kunt plaatsen van tijd tot tijd. Ervaringsberichten zijn naast de foto's het meest geliefde hier op het forum.

Geplaatst (aangepast)
Welkom hier !!!

Mag je morgen toevallig een Piston Grey Cee'd ophalen ?

Nee het word een Oil Blue.

Het valt me op dat er hier allemaal enthousiast Kia rijders op het forum zitten.

dat geeft wel een goed gevoel over onze aankoop

aangepast door corn0057
Geplaatst

Ronald,

Welkom op het forum en van harte met je mooie nieuwe aanwinst.

Succes morgen met de aflevering en vele veilige en plezierige kilometers!

Groeten,

Barry

Geplaatst

Welkom en heel veel plezier met de mooie aanwinst. Welke motor uitvoering heb je?. Ervaringen en foto's zijn van harte welkom.

Ik zit nog een tijdje in de wachtlus.

Geplaatst

Hallo Ronald,

Welkom op het forum. Gefeliciteerd alvast met je nieuwe aanwinst.

Geplaatst

Het valt me op dat er hier allemaal enthousiast Kia rijders op het forum zitten. dat geeft wel een goed gevoel over onze aankoop

Na morgen ben je zelf ook zo enthousiast denk ik... Wat rij je nu eigenlijk ?

Geplaatst
Na morgen ben je zelf ook zo enthousiast denk ik... Wat rij je nu eigenlijk ?

Inderdaad komen wij bij een andere dealer.

We rijden nu peugeot 307 break.

Ronald

Geplaatst

Hoi Ronald

Van harte gefeliciteerd met je overstap naar KIA.

Ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen

En natuurlijk

HEEL VEEL PLEZIER BIJ DE DEALER VANDAAG!!!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Ronald,

De grote dag is aangebroken! Veel plezier bij de dealer en bij het rijden van het eerste rondje.

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Nou hier onze eerste ervaring.

de auto ligt lekker op de weg, ik heb het idee dat ik een zware auto rij, vind ik persoonlijk wel prettig, navigatie werkt prima, en koppeling met telefoon geen problemen ondervonden.:-D

De Dealer vertelde ons dat er een dvd speler in het media systeem zat, maar helaas is het een cd speler.:?

maar goed daar is wel mee te leven, dan maar een usb stick met wat grotere opslag capaciteit.:wink:

verder vooralsnog een goed gevoel.

Ronald

Geplaatst

Oef.....ik had het bijna niet uitgehouden zonder jouw terugkoppeling van informatie! Man, we hadden het niet meer.:wink:

Dat de dealer zo'n miskleun maakt met de aankondiging van een ingebouwde DVD-speler, zou ik niet zo leuk vinden. Maar goed jij tevreden, ik tevreden, toch?

Foto's volgen nog:?::mrgreen:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...