sander Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hoi Allemaal, Ook ik ben sinds vorige week in het blije bezit van een Kia Cee'd SW Xecutive! Wel geen nieuwe, maar een van (pas) 2 jaar oud, maar dat mag de pret zeker niet drukken! En hij rijdt zooo lekker , ben er super blij mee. Ik zal regelmatig op het forum komen kijken, aangezien ik nu ook mee kan praten Groetjes Sander Quote
Smart Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hallo Sander, Allereerst welkom op het forum! Een mooie auto in een mooie kleur en uitrusting heb je gekocht. Heel veel rijplezier maar vooral veilige km's toegewenst. Quote
brouwer2001 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 hallo sander, welkom op het gezelligste forum van de benelux. heel veel rij en lees plezier. mooie car. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Hallo Sander, Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd SW. Hij ziet er prima uit. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Alex VB Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Hallo Ad, 1 - Van harte welkom op het gezelligste KIA forum van de Benelux. 2- Komen kijken alleen zal niet volstaan ook je ervaringen delen en veel foto's plaatsen is het devies.. Quote
Franske Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Van harte welkom en je hebt een mooie wagen gekocht! Veel lees en postplezier toegewenst! Grt. Franske Quote
Hasselt Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Hoi daar! Welkom alvast, een mooie kar in een mooie kleur Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.