KIASIM Geplaatst 25 Februari, 2010 Geplaatst 25 Februari, 2010 (aangepast) Wie kan mij helpen aan de handleiding/instructieboekje? ingescand? De Kia Sor is deze week besteld en ik kan niet inloggen/registreren op 'my kia' 25 Februari, 2010 aangepast door KIASIM Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Wie kan mij helpen aan de handleiding/instructieboekje? ingescand?De Kia Sor is deze week besteld en ik kan niet inloggen/registreren op 'my kia' Ik heb het hier voor je in pdf formaat. Het is 44 MB groot dus niet te uploaden naar deze site. Ook verzenden per email zal niet gaan omdat dat geweigerd gaat worden door je provider. Ik wil het met alle plezier even voor je branden op cd en opzenden maar dan heb ik je adres nodig. Als je dat wilt stuur maar een PM Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 (aangepast) Hallo Ger, Op de site is wel behoefte aan de digitale handleiding van de nieuwe Sorento. Zo'n beetje alle handleidingen hebben we d.m.v. een link digitaal beschikbaar voor de forumleden. Misschien anders even contact met 26 Februari, 2010 aangepast door Smart Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Hallo Ger,Op de site is wel behoefte aan de digitale handleiding van de nieuwe Sorento. Zo'n beetje alle handleidingen hebben we d.m.v. een link digitaal beschikbaar voor de forumleden. Misschien anders even contact met Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Hallo Ger,Op de site is wel behoefte aan de digitale handleiding van de nieuwe Sorento. Zo'n beetje alle handleidingen hebben we d.m.v. een link digitaal beschikbaar voor de forumleden. Misschien anders even contact met Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Stom (van die moderatoren) Ik moet beter kijken. PM gestuurd aan El Rio Grande Geen PM, maar een e-mail Ik zal even buiten dit topic om reageren op je bericht. Ik heb tegenwoordig via de KiaClub een speciaal e-mail adres waar dit soort PDF files naartoe gestuurd kunnen worden. Hoe dit op de website van het forum te zetten is, zijn we nog niet over uit, daar word nog aan gewerkt.. Groetjes, Peter Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Geen PM, maar een e-mail Ik zal even buiten dit topic om reageren op je bericht. Ik heb tegenwoordig via de KiaClub een speciaal e-mail adres waar dit soort PDF files naartoe gestuurd kunnen worden. Hoe dit op de website van het forum te zetten is, zijn we nog niet over uit, daar word nog aan gewerkt.. Groetjes, Peter Peter, Met een email adres ben ik niet geholpen (of beter is kiasim niet geholpen) Ik krijg geen 44 MB langs mijn (en jouw) provider. Meeste providers hanteren max. van 4-6 MB Of ik moet het doen via yousendit of zoiets. Ik wacht je mail wel even af, Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Peter,Met een email adres ben ik niet geholpen (of beter is kiasim niet geholpen) Ik krijg geen 44 MB langs mijn (en jouw) provider. Meeste providers hanteren max. van 4-6 MB Of ik moet het doen via yousendit of zoiets. Ik wacht je mail wel even af, Daar heb ik geen probleem mee tot nu toe... Heb al meerdere PDF bestanden via e-mail ontvangen, o.a. handleidingen van 40+ MB. Mocht dat bij jou niet kunnen moeten we even kijken hoe we dit dan kunnen regelen, daar heb ik zo nog geen idee van. Dat KiaSim daar niet mee geholpen is snap ik, maar er word aan gewerkt, niet waar? Probeer de file even naar mij te mailen, lukt dat niet hoor ik het graag even buiten dit topic omdat we hier nu afdwalen... Groetjes, Peter Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Wie kan mij helpen aan de handleiding/instructieboekje? ingescand?De Kia Sor is deze week besteld en ik kan niet inloggen/registreren op 'my kia' De handleiding is door mij verstuurd naar de moderator. Binnenkort wordt deze geplaatst begrjp ik Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Ger, bedankt voor je moeite. Zo krijgen we een topic met een compleet digitaal bestand met handleidingen van alle Kia modellen. Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 (aangepast) Ger, bedankt voor je moeite. Zo krijgen we een topic met een compleet digitaal bestand met handleidingen van alle Kia modellen. Graag gedaan natuurlijk Mogelijk is het interessant om b.v. ook accessoirebrochures etc. in 26 Februari, 2010 aangepast door ger.w. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik ben ermee bezig, word vervolgd! Groetjes, Peter Quote
KIASIM Geplaatst 28 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2010 Mensen, bedankt voor de moeite die jullie doen, ik ben benieuwd en wacht even af. groet, Martin Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Heeft even geduurt maar bij deze alsnog: http://home.xmsnet.nl/modeltram/Sorento_(2010-nu).pdf Door het aanklikken van onderstaande link is de PDF file voorlopig in te zien en te downloaden. Let wel, dit is een voorlopige link, de files moeten uiteindelijk gewoon via de KiaClub te downloaden zijn. M.v.gr. Peter Quote
Smart Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Fantastisch, ik denk dat Ger in z'n nopjes is met deze downloadbare link... Heel erg bedankt! Weer een aanvulling voor onze topic digitale boekjes! Quote
ger.w. Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Fantastisch, ik denk dat Ger in z'n nopjes is met deze downloadbare link...Heel erg bedankt! Weer een aanvulling voor onze topic digitale boekjes! Ger is zeker in z'n nopjes:-D Helaas kan hij zelf niet even kijken want hij zit met zijn laptoppie in het spaanse zonnetje te "pielen" op een Telefonica inbelverbindinkje en voor daar 40 MB door de spaanse koperdraadjes zijn ben je een half uur verder. Ik zie het dus thuis wel. Maar leuk dat er zo een compleet digitale boekjes overzicht ontstaat Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Dat doet ook maar alsof het niets is. Mailen vanuit de lobby van het hotel in spanje. Zes weken met vrienden in Spanje door een ander forumlid..... Wat doe ik eigenlijk verkeerd? Quote
ger.w. Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Dat doet ook maar alsof het niets is. Mailen vanuit de lobby van het hotel in spanje. Zes weken met vrienden in Spanje door een ander forumlid.....Wat doe ik eigenlijk verkeerd? 6 weken ?? Nee hoor gewoon maar 14 dagen in huis van de kinderen met een uitstapje a.s. weekend naar Granada (dan wel in hotel). Begin april weer terug naar Nederland en dan zo onderhand weer eens naar het land van Smart (de Achterhoek dus). Het leven van de pensionado valt niet mee. Je blijft bezig........ Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Nee, ik bedoelde dat een ander forumlid weer 6 weken in Sanje verblijft met vrienden. Ook hij is heerlijk onder de pannen, net zoals jij bent. Ja, Ger het houdt je van de straat h Quote
KIASIM Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Geweldig, bedankt voor alle moeite. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.