Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Welke proefdruk heeft jou voorkeur?  

37 leden hebben gestemd

1. 1. Welke proefdruk heeft jou voorkeur?

• Foto/Proefdruk 1
      16
    • Foto/Proefdruk 2
      7
    • Foto/Proefdruk 3
      1
    • Foto/Proefdruk 4
      18

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Beste forumleden en KIA fans,

Zoals iedereen weet zijn we druk doende met het ontwikkelen van een nieuwe clubsticker waarvan ook al diverse bestellingen zijn binnen gekomen.

Nu is het tijd om keuzes te maken! Van enkele drukkers heb ik een proefdruk ontvangen waaruit we een keuze kunnen maken.

Via een enquete mag iedereen laten blijken naar welke sticker zijn voorkeur gaat. Let wel op het zijn proefdrukken en eventuele kleine wijzigingen kunnen nog doorgevoerd worden.

Hier de proefdrukken:

Foto 1:

Foto-L6TP4IHM.jpg

Foto 2:

Foto-LZGIQWSE.jpg

Foto 3:

Foto-K8GBWQAQ.jpg

Toegevoegd foto 4:

Foto-VPUTSHFW.jpg

Als je de foto's groter wilt zien is dit de link naar mijnalbum:

http://www.mijnalbum.nl/Album=VMFSZLNR

aangepast door Alex VB
Foto/proefdruk tooegevoegd!!
Geplaatst

Het is duidelijk dat foto 2 mijn favoriet is. Mogelijk moet de tekst een tikkeltje gecentreerd worden.

Hangt de hele familie nou over het fototoestel, hahaha!

Geplaatst
Het is duidelijk dat foto 2 mijn favoriet is. Mogelijk moet de tekst een tikkeltje gecentreerd worden.

Yep.. Dyana was mijn assistente.. Het woei/waaide best hard buiten. De stickers liggen op mijn motorkap om een impressie te geven hoe het op een wagen uitziet (In dit geval 1 met 2 waxlagen;) )

Geplaatst (aangepast)

voor mij ook foto 2

alleen kia iets groter en iets naar beneden

betere vlak verdeling

kia mag alleen in het midden van de sticker als dat de enige tekst (logo) is

o ja en ik wil er niet een maar 2

mvg Hank

aangepast door hankpeters
aanvulling tekst
Geplaatst

Ik vind het randje om de eerste sticker juist mooi.

De tweede stikker is qua kleur wel rustig, maar de tekst staat veel te hoog.

De derde stikker glanst te veel

Gast ceratorijder1
Geplaatst (aangepast)

Ik ga ook voor sticker 1

Het is juist dat randje er omheen dat hem chique maakt, ook lijkt de achtergrond wel van chroom wat heel mooi zal zijn op onze auto, die heeft ook chroom accenten.En hij lijkt zo ook nog eens op het echte KIA logo met dat randje.

Wat ik overigens wel hoop is dat de kleur van de letters in het echt veel roder zijn dan op de foto's...

Het lijkt nu alsof ze al jaren op de auto in het zonnetje hebben gestaan...

aangepast door ceratorijder1
toevoeging tekst
Geplaatst

Om heel eerlijk te zijn, haak ik af als het foto 1 gaat worden.

Sorry hoor, het is echt niet mijn smaak, tenzij deze in matzilver (RVS) wordt uitgevoerd!:(

Geplaatst
Om heel eerlijk te zijn, haak ik af als het foto 1 gaat worden.

Sorry hoor, het is echt niet mijn smaak, tenzij deze in matzilver (RVS) wordt uitgevoerd!:(

Ik vind nr.1 het dichtst bij het ontwerp van GG komen.

nr 2 is net de knoop van het vest van mijn Oma in 1965 en over nr 3 zullen we het maar niet hebben......

Geplaatst
Ik vind nr.1 het dichtst bij het ontwerp van GG komen.

nr 2 is net de knoop van het vest van mijn Oma in 1965 en over nr 3 zullen we het maar niet hebben......

De 2e is met de tekst gewoon het meest helder. Daar is het ook echt matchroom met antraciet/grijze letters. Bij de andere lijkt de tekst rood. Waarom niet om foto 2 ook een randje laten zetten, zoals bij foto 1, dan heb je twee vliegen in

Geplaatst

Alex,

Proefdruk 1 vind ik het mooiste. Het randje er omheen doet 't 'm net.

Enige opmerking: Het woord KIA zou nog iets groter mogen naar mijn smaak.

Je stopt er een hoop tijd in! Dank je!

Peter

Geplaatst

Eventjes voor de info.

Foto 1 is de enge foto die precies zo is zoals GG het ontwerp heeft gemaakt. Ik kan aan de drukker vragen of de achtergrond iets matter kan. Door de lichtinval ziet deze er iets "feller" uit dan de foto die ik geplaatst heb bij de bestellingsdraadje. (Kijk daar eens eventjes voor een vergelijking)

Dit zijn allemaal proefdrukken die nog iets verbeterd kunnen worden, maar ik wil niet nmet 6 drukkers bezig blijven en we moeten uiteindelijk 1 kiezen waarmee we verder gaan.

Geplaatst

Om jullie te pesten heb ik betere kwaliteit foto's geplaatst om jullie keuze makkelijker te maken.

Ook heb ik nog een foto/proefdruk geplaatst (foto 4) die ik gister heb ontvangen.

Dus nogmaals kijken en opnieuw een keuze maken. Ik weet dat het niet makkelijker wordt. MAAR, het moet wel goed zijn.

Geplaatst

Foto 2 is met een extra randje, zoals op foto 1, het meest helder en mooi. De letters kunnen dan wel wat kleiner.

Geplaatst
Foto 2 is met een extra randje, zoals op foto 1, het meest helder en mooi. De letters kunnen dan wel wat kleiner.

Man wat kijk je toch slecht........

1 en 4 zijn gewoon

Geplaatst (aangepast)
Man wat kijk je toch slecht........

1 en 4 zijn gewoon

aangepast door Smart
Geplaatst

4 is in derdaad een goede toevoeging.

Ik ga voor 4 nu. En dan voor 1 en de andere twee vind ik niet zo geweldig.

Geplaatst

Alex,

Hoe kan ik opnieuw stemmen?

Ik had al een keer een stem uitgebracht, nu lukt het niet weer, geblokkeerd neem ik aan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...