Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ook wij worden nieuwe KIA rijders. Wij hebben een Cee'd SW 1.6 X-ecutive in bestelling. We rijden nu een Skoda Fabia 1.4 maar deze auto heeft te weinig trekkracht als onze vouwwagen er achter hangt. We hopen met de Kia meer "power" te hebben.

We hebben 2x in een Cee'd SW proefgereden en dat is ons goed bevallen. Het is een mooie luxe auto die ook nog eens betaalbaar is. In aanschaf, wegenbelasting en verzekering. We hopen vele jaren plezier van deze auto te hebben.

Met vriendelijke groet,

Erwin

Geplaatst

Ik zal zeker een paar foto's op deze forum gaan plaatsen, maar nog even geduld. De auto moet eerst nog worden geleverd. :)

Geplaatst

Hallo Erwin,

Welkom op het forum. Een mooi auto aangeschaft en dan moet je er ook nog op wachten ook! Maar dan is het echt genieten, ook in de vakantie met de vouwwagen erachter.

Zoals je merkt zijn wij zeer benieuwd naar foto's. Die worden hier echt gevreten, het liefst met een pittige sausje erover. Dus n

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Goeiemorgen Erwin,

Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met je keuze. Ik denk dat je aan de Cee'd SW een prima 'vakantiepartner' zult hebben. Net als de personen hierboven houd ik mij aanbevolen voor een paar foto's van de auto als-ie bij je voor de deur staat te glimmen.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Hoi Erwin,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de aanschaf van jullie nieuwe bolide. Mooie en goede keuze!

Heb je een lange levertijd voor je kiezen of valt dat wel mee en kan je redelijk snel rijden?

Veel plezier en vele veilige kilometers gewenst.

Groeten,

Barry

Geplaatst

Deze foto's vond ik op internet. Dit is niet onze auto maar die van ons ziet er wel net zo uit. Als extra zit er op die van ons nog stootlijsten en een trekhaak.

post-2748-1297853032,25_thumb.jpg

post-2748-1297853032,29_thumb.jpg

Geplaatst

Hallo Erwin,

Welkom op het forum , een goede keus gemaakt en zeker wat betreft de trekkracht , ik heb dezelfde wagen en uitvoering alleen is het een aut.

Verleden week ben ik er een weekje mee de bergen in geweest ,en met wat een gemak hij de heuvels optrok , geweldig.

Ik hoop dat je hem snel voor de deur heb staan en dat je er net zo veel plezier aan beleeft als ik.

Gr. Ton

• 2 weken later...
Geplaatst

Beter laat dan nooit Erwin, welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg.

Groetjes,

Relena

• 3 weken later...
Geplaatst

Beste mensen,

Morgen is het dan zover. We kunnen onze cee'd sw halen. Na een kleine 6 weken te hebben gewacht. Vorige week de auto al gezien en snel een paar fotootjes geschoten. Zie bijgaand. Op de foto's ontbreken de trekhaak en stootstrips nog.

post-2748-1297853077,71_thumb.jpg

post-2748-1297853078,04_thumb.jpg

post-2748-1297853078,57_thumb.jpg

Geplaatst

Je hebt hem i.i.g. bij Wander in Assen gekocht, is duidelijk aan de foto;s te zien. Veel plezier als je hem straks ophaalt.

En wil je nog een paar foto;s maken met stootstrips erop ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...