jeroen1970 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Lezen is ook een vak ik zeg dus dat IK winterbanden heb. En dat start en stop WEL invloed heeft maar dat de boordcomputer er volgens mij niet mee rekent. En vlak achter een auto rijden is NOOIT veilig, maar goed Jeroen Bij mij staat veiligheid 100% voorop hoor! Ik heb geen winterbanden he. Start and Stop heeft wel invloed op het volledige gebruik, moet je maar is proberen dat is bij een tank niet te gebruiken, scheelt al gauw een paar km. Quote
Remko .me Geplaatst 16 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2010 Lezen is ook een vak ik zeg dus dat IK winterbanden heb. En dat start en stop WEL invloed heeft maar dat de boordcomputer er volgens mij niet mee rekent.En vlak achter een auto rijden is NOOIT veilig, maar goed Jeroen Was als reactie op jou, van dat ik misschien zuinig rij omdat ik geen winterbanden heb. Nee idd! Daarom rij ik ook niet vlak achter auto's, minimaal 2 seconden afstand. Ik zeg ook niet dat je niet gelijk had ik had dat gemeten en het had wel degelijk invloed. sorry als het verkeerd over kwam. Quote
Gast FirstVenga Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Beste Chrones,Ik snap niet hoe je dit voor elkaar heb gekregen. Ik ben een rustige rijder, mijn zuinigste getal is 1:14,5 maar over het algemeen schommeld het rond de 1:13. Groet Vengalover Voor mij geldt hetzelfde. Ik rij ook rustig en mijn verbruikcijfers liggen ook zo ongeveer 1 op 13 tot 1 op 14.8 Dan heb ik ook nog verschil in wat de boordcomputer aangeeft en als ik de verreden kilometers deel door het aantal getankte liters benzine. Ik heb nog wel de winterbanden erop liggen maar met de zomerbanden zal het wel niet veel beter worden denk ik. Over het algemeen vallen deze cijfers me nog wel iets tegen maar misschien worden ze nog beter naarmate er meer kilometers op de teller staan. Groeten Firstvenga Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.