Remko .me Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 weet jij toevallig of er voor de Kia Venga ook een lederenstuurwiel beschikbaar is? Is niet als accessoires te bestellen maar ik weet dat er een aantal met deze vraag zitten, waaronder ik. Ook erg benieuwd hoeveel dit kost en wat ze dan precies doen? Vraag komt omdat ik en sommige andere hier dit willen matchen met de lederenpookknop die we besteld hebben. Quote
wilcot Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 (edited) Bij aankoop van mijn Venga x-tra heb ik ook gevraagd of het mogelijk was om het stuur te laten voorzien van een lerenrand. Dealer heeft geinformeerd bij Kia nederland en die mogelijkheid was er niet vanaf fabriek en als accessoire kon het erg prijzig worden omdat dan het stuur uit de auto uitgemonteerd moest worden en naar een bekleder zou moeten. Kosten zouden 350 euro exclusief demontage zijn. Tevens zou het dan tijd duren en dan kon je niet met de auto rijden. Beste optie is dan meteen een x-ecutieve te kopen Het vreemde is dat de optie in het buitenland wel bestaat. Dit probleem heeft meer met de importeur te maken dan met KIA. In het buitenland zijn er meer mogelijkheden en opties die in nederland niet eens te verkrijgen zijn. BV keyless entry en upgrade van de airco Edited March 17, 2010 by wilcot Quote
Smart Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 (edited) Bij aankoop van mijn Venga x-tra heb ik ook gevraagd of het mogelijk was om het stuur te laten voorzien van een lerenrand. Dealer heeft geinformeerd bij Kia nederland en die mogelijkheid was er niet vanaf fabriek en als accessoire kon het erg prijzig worden omdat dan het stuur uit de auto uitgemonteerd moest worden en naar een bekleder zou moeten. Kosten zouden 350 euro exclusief demontage zijn. Tevens zou het dan tijd duren en dan kon je niet met de auto rijden. Beste optie is dan meteen een x-ecutieve te kopenHet vreemde is dat de optie in het buitenland wel bestaat. Dit probleem heeft meer met de importeur te maken dan met KIA. In het buitenland zijn er meer mogelijkheden en opties die in nederland niet eens te verkrijgen zijn. BV keyless entry en upgrade van de airco En.....30GB in het navi/audiosysteem, privacyglass, tyrepressure monitorsysteem, achteruitrijcamera in de spiegel, enz., enz. Edited March 17, 2010 by Smart Quote
Guest Jantje Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Bij aankoop van mijn Venga x-tra heb ik ook gevraagd of het mogelijk was om het stuur te laten voorzien van een lerenrand. Dealer heeft geinformeerd bij Kia nederland en die mogelijkheid was er niet vanaf fabriek en als accessoire kon het erg prijzig worden omdat dan het stuur uit de auto uitgemonteerd moest worden en naar een bekleder zou moeten. Kosten zouden 350 euro exclusief demontage zijn. Tevens zou het dan tijd duren en dan kon je niet met de auto rijden. Beste optie is dan meteen een x-ecutieve te kopenHet vreemde is dat de optie in het buitenland wel bestaat. Dit probleem heeft meer met de importeur te maken dan met KIA. In het buitenland zijn er meer mogelijkheden en opties die in nederland niet eens te verkrijgen zijn. BV keyless entry en upgrade van de airco oftewel waarschijnlijk in duitsland/belgie wel te krijgen alwaar dit sowieso vele malen goedkoper is dan in nederland. Informeer hier eens naar bij NonkelSimon! Quote
Recommended Posts