sander23 Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Hallo, Mijn Sony autoradio slaat de radiozenders niet op! Wat kan ik hier aan doen? En bestaan er trouwens standaard autoradios voor de Kia Rio 1.4LX 2006? Alvast bedankt, Sander Quote
scorpioshuma Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Hallo,Mijn Sony autoradio slaat de radiozenders niet op! Wat kan ik hier aan doen? En bestaan er trouwens standaard autoradios voor de Kia Rio 1.4LX 2006? Alvast bedankt, Sander Meestal los je dit op door geel en rood om te draden en deze draden willen nog wel eens middels een stekker los te halen zijn (mits kabels meegeleverd met de radio) Quote
Guest Jantje Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 constante + en contact geschakelde + even omdraaien achter op je radio Quote
Smart Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Dat moet ik ook nog doen bij de autoradio van mijn vrouw. We laten de radio gewoon aanstaan. Wanneer we het contact weer aanzetten, doet hij het gewoon. Ik heb trouwens nog een moderne autoradio/cd-speler liggen. Gratis op te halen of tegen verzendkosten. Hij is in onberispelijke staat. Wie kan ik er een plezier mee doen? Quote
Guest Jantje Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 kan hij mp3's lezen? een collega zoekt er nog eentje voor zijn dochter namelijk Quote
bigwade Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Ik heb trouwens nog een moderne autoradio/cd-speler liggen. Gratis op te halen of tegen verzendkosten. Hij is in onberispelijke staat. Wie kan ik er een plezier mee doen? Ik denk dat je die even op te koop/te geef moet zetten voor een breder bereik. Er zullen genoeg leden zijn die zo iets in deze tijd kunnen gebruiken. Mooi idee man ! Quote
Smart Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 kan hij mp3's lezen? een collega zoekt er nog eentje voor zijn dochter namelijk Nee, daarin moet ik je teleurstellen. Heeft RDS, maar kan geen MP3's lezen. Maar jij moet er hoedanook voor betalen....Dat had je wel begrepen natuurlijk:wink: Quote
Guest Jantje Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 oh absoluut dat begrijp ik ten volste Anyways is jammer zijn dochter is verwend nest en wil perse mp3's kunnen luisteren. Ik had haar al de oude radio die in al mijn vorige auto's heeft gezeten aangeboden maar er zat een krasje op het frontje dus hij was niet goed genoeg voor mevrouw Quote
Smart Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 oh absoluut dat begrijp ik ten volste Anyways is jammer zijn dochter is verwend nest en wil perse mp3's kunnen luisteren. Ik had haar al de oude radio die in al mijn vorige auto's heeft gezeten aangeboden maar er zat een krasje op het frontje dus hij was niet goed genoeg voor mevrouw Nou, dan moet madame maar sparen voor een autoradio waar alles op en aan zit. Maar gekkigheid, de autoradio/cd-speler gaat er deze week nog uit, wat ik je brom....... Quote
Guest Jantje Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 ag ja, de meeste auto radio's verdwijnen hier in de prullenbak. Verkopen via marktplaats levert altijd gezeur op. Sluiten mensen ze verkeerd aan en dan heb jij ze een slechte item verkocht.. In mijn corrado zat nog een originele volkswagen gamma radio.. Ik dat ding eruit en weg gegooid.. Zien ze op het vw forum die radio op een foto.. iemand bood meteen 50 euro voor dat ding een radio met zo'n ouderwets oranje balkje om de zender te zoeken en een cassette speler Quote
Smart Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Wat de gek ervoor geeft.....! Maar nogmaals: gratis afhalen of voor verzendkosten van Quote
sander23 Posted March 20, 2010 Author Posted March 20, 2010 Hoi Smart, Dus ik kan de autoradio overnemen voor alleen de verzendkosten? Alvast bedankt, Sander Quote
Smart Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Hoi Smart,Dus ik kan de autoradio overnemen voor alleen de verzendkosten? Alvast bedankt, Sander Hallo Sander, Inderdaad! Als ik daar iemand een plezier mee kan doen op het forum, dan mag die hem hebben tegen verzendkosten. Want ja, het moet mij geen geld kosten natuurlijk. Stuur mij anders via PB even een bericht! Quote
Smart Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Sander, even wat foto's van de autoradio. Geen beste opnames (sorry BW!) maar een impressie. Er zit geen krasje op het display of op de radio. Bijna niet gebruikt. Quote
Guest Jantje Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 ziet eruit als een mooi degelijk radiootje Quote
Smart Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 De autoradio is vergeven:!: Er is hopelijk iemand blij gemaakt! Quote
Kalian Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Das nog is aardig zouden meer mensen moeten doen.. Quote
Recommended Posts