mike.kooijman Geplaatst 12 Mei, 2010 Geplaatst 12 Mei, 2010 Raymond, dank je wel voor je antwoord. Zal mijn werkgever leuk vinden, scheelt hem weer geld. Mike Quote
gstar Geplaatst 4 Augustus, 2010 Geplaatst 4 Augustus, 2010 Helemaal blij dat alles het weer doet maar niet zo blij omdat ik nog steeds niet weet waardoor hij het niet meer deed en dat wellicht weer kan gebeuren.Grtz. gstar ... en sinds vandaag heb ik het dus weer, zelfde telefoon die het nu alweer een paar maanden goed connect en geen klachten geeft, geeft nu weer een bevroren scherm zodra de telefoon verbonden is..... iemand al een andere oplossing dan het resetten van de telefoon? Grtz. gstar. Quote
koolmees Geplaatst 4 Augustus, 2010 Geplaatst 4 Augustus, 2010 Nee, ook bij mijn Nokia 6303 is het problematisch. Geen bevriezing, maar wel steeds synchronisatieproblemen. Geen weergave nummers uit adressenboek, pas een ringtone over de speakers na 15 seconden, waardoor je vaak te laat bent etc. Quote
mex Geplaatst 8 Augustus, 2010 Geplaatst 8 Augustus, 2010 kan iemand mij vertelen of mijn nokia E71 het wel goed moet doen ik krijg het namelijk niet voorelkaar bvd Quote
Richard Limburg Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Nokia E71 werkt op zich wel alleen maar telefoonboek wordt niet overgenomen. Quote
Yobaco Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 De mini N97 werkt goed maar heb ook de Htc desire die connect 2 seconden en wordt dan weer losgekoppeld. Weet niet waar het aan ligt. Quote
Luipaard Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 Wil ook een Htc Desire aanschaffen en moet gekoppeld gaan worden aan mijn kia ceed seven. Meer mensen ervaring met de Desire. @ yobaco, heb je al een update geprobeerd naar android 2.2 Quote
Yobaco Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 (aangepast) @ yobaco, heb je al een update geprobeerd naar android 2.2 Nee nog niet. Hij heeft hem 1 keer goed gekoppeld daarna niks meer. Baal er ook stevig van. Maar zal ff kijken als ik er tijd voor he. Geupdate zelfde probleem hij koppelt hem en na enkele seconden ontkoppeld hij weer. Gr Yolanda 13 Augustus, 2010 aangepast door Yobaco info Quote
Kia ron Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 (aangepast) klopt, Heb ik met mijn nokia 3109C ook gehad nadat ik een mailadres aan 24 Augustus, 2010 aangepast door Kia ron Quote
koolmees Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 Bij mij loopt die regelmatig vast op langere ritten als er iemand in de auto is, die een telefoon heeft die naar Bluetooth loopt te zoeken. Ik moet dan langs de kant en de motor tussen 5 en 30 minuten uit laten, dan is de boel gereset. Quote
Kia ron Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 Sneller is dan om even de zekering los te trekken het is de grote in het midden (gele) deze 30 seconden los en daarna weer vast en rijden maar weer Quote
koolmees Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 Ongetwijfeld, maar dat is toch niet normaal???? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.