Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tip voor Se7en navigatie + carkit

Aanbevolen Berichten

• 2 maanden later...
Geplaatst
Helemaal blij dat alles het weer doet maar niet zo blij omdat ik nog steeds niet weet waardoor hij het niet meer deed en dat wellicht weer kan gebeuren.

Grtz. gstar

... en sinds vandaag heb ik het dus weer, zelfde telefoon die het nu alweer een paar maanden goed connect en geen klachten geeft, geeft nu weer een bevroren scherm zodra de telefoon verbonden is.....

iemand al een andere oplossing dan het resetten van de telefoon?

Grtz. gstar.

Geplaatst

Nee, ook bij mijn Nokia 6303 is het problematisch. Geen bevriezing, maar wel steeds synchronisatieproblemen. Geen weergave nummers uit adressenboek, pas een ringtone over de speakers na 15 seconden, waardoor je vaak te laat bent etc.

Geplaatst

Wil ook een Htc Desire aanschaffen en moet gekoppeld gaan worden aan mijn kia ceed seven. Meer mensen ervaring met de Desire. @ yobaco, heb je al een update geprobeerd naar android 2.2

Geplaatst (aangepast)
@ yobaco, heb je al een update geprobeerd naar android 2.2

Nee nog niet. Hij heeft hem 1 keer goed gekoppeld daarna niks meer.

Baal er ook stevig van. Maar zal ff kijken als ik er tijd voor he.

Geupdate zelfde probleem hij koppelt hem en na enkele seconden ontkoppeld hij weer.

Gr Yolanda

aangepast door Yobaco
info
  • 2 weken later...
Geplaatst

Bij mij loopt die regelmatig vast op langere ritten als er iemand in de auto is, die een telefoon heeft die naar Bluetooth loopt te zoeken. Ik moet dan langs de kant en de motor tussen 5 en 30 minuten uit laten, dan is de boel gereset.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...