Jump to content

Recommended Posts

Posted

Even voorstellen,

Peter,getrouwd,2kids woon in Zeist en rij op dit moment nog opel zafira 1.6 uit 2000 (veel ruimte voor weinig geld)

Na veel speurwerk op alle 2e hands site's over de volgende auto denk ik dat het een sorento zal worden(wat een gave bak)

Ik zit zelf te denken aan een 2.4 op gas maar...............ben toch wel geschrokken over de diverse problemen over bv olieverbruik en vervangen van de onderbak.

Maar goed, als er nog tip's zijn??

Ik heb er nu een keer in gezeten (in de showroom), en ik durf er bijna niet in te gaan rijden want ben bang dat ik dan geen nee meer kan zeggen.

Tja, als een vent eenmaal wat in zijn kop heeft?????

Posted

Welkom op het forum Peter.

Ik denk dat je beter een andere naam kunt nemen, want er zitten gewoon teveel Peters op het forum.:wink:

Laat de aanschaf van je nieuwe aanwinst inderdaad niet alleen afhangen van je emotie. De ratio zegt je wel of het goed is of slecht. Dat moet de overhand hebben, anders gaat het je geld kosten.

Veel lees en postplezier op het forum!

Posted

Another Peter.........

Welkom HAHAHAHA!

Vanwaar de (enorme) stap Zafira>Sorento ?

Zeist is redelijk berijdbaar dacht ik...... :-)

Guest Jantje
Posted

Ja zeist wel volgens mij. Alhoewel ze met de wegwerkzaamheden steeds meer die kant op moet.

Al die gooische kakkers hebben toch gelijk dat ze in die 4x4tjes rijden, hier niks anders dan wegwerkzaamheden!

Posted

Tja,veel peters vandaar maar voor petey gekozen.

Waarom zo'n omschakeling? je hebt vast ook wel eens in een sorento gezeten........ toch?

Emotie.......een auto is toch wel een stuk(je) emotie en ben door de zafira toch ook wel gewent aan de hogere instap (erg handig als je de kid's in hun stoeltje moet zetten) maar wil graag een auto met wat meer body en volgens mij heeft een sorento dat wel.

Posted

Ik ben destijds (2006) van mijn O.el Zafira 1.8 Elegance (O.el kunnen wij niet meer uitspreken hier) overgestapt op een Hyundai Tucson. Dat is mij althans prima bevallen.

Posted
Tja,veel peters vandaar maar voor petey gekozen.

Waarom zo'n omschakeling? je hebt vast ook wel eens in een sorento gezeten........ toch?

Emotie.......een auto is toch wel een stuk(je) emotie en ben door de zafira toch ook wel gewent aan de hogere instap (erg handig als je de kid's in hun stoeltje moet zetten) maar wil graag een auto met wat meer body en volgens mij heeft een sorento dat wel.

Op een Sorento 4wd kun je w.b. kosten behoorlijk leeglopen, zeker een (ex-) gasbak.

w.b toekomstige overheidsplannen voor dit soort auto's is het ook niet zo'n goede keus.

Heb je geld te over ? Doen idd, het is een vette bak !

Is een Sportage niks voor je ?

Die van Ger.W is nog te koop, heeft nog nooit gas gezien maar kan er in en dat is een V6 automaat.

Vinden de kinderen ook leuk hoor, HAHAHA!

Posted
ik snap de haat tegen opel's niet..?

Hoezo haat? Geen haat hoor! Het gaat meer om de juiste uitspraak;-)

Guest Jantje
Posted

ow nu is me hele post weg..

ik snap dit forum nog steeds niet helemaal

Posted
Op een Sorento 4wd kun je w.b. kosten behoorlijk leeglopen, zeker een (ex-) gasbak.

w.b toekomstige overheidsplannen voor dit soort auto's is het ook niet zo'n goede keus.

Die van Ger.W is nog te koop, heeft nog nooit gas gezien maar kan er in en dat is een V6 automaat.

wat mij betreft is een wagen op gas wel fijn.

rijd lekker en kost een beetje (gas dan)

kijk naar het aantal km en of eventueel de kop is gereviseerd.

en zeker niet onbelangrijk zit er flashlube op.

een rijder die dat heeft laten monteren heeft nagedacht over gas en de gevolgen daarvan.

mvg Hank

Posted

Is idd nog te koop zag ik. Hij vraagt de hoofdprijs maar daar kan wel wat vanaf denk ik. Ik zag dat ie een beauty van een originele mini cooper s heeft staan. Wel leuk om erbij te hebben voor de zonnige dagen:-)

Als het regent lekken die dingen als ik mij goed herinner. Vraagt ie ook nog te veel voor. Ik denk dat ik eens een bod ga doen op dat ding