bigwade Geplaatst 26 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2010 vandaag zijn de recall items (gordels en handrem) door de dealer uitgevoerd. Keurig een leenauto meegekregen. Een soul, helemaal nieuw. Leuk om eens een stukje (70km) mee te rijden.Bij ophalen van m'n venga, hoefde ik zelfs de gebruikte benzine niet te betalen! Dit past in het kader van dit forum! een pluim voor de dealer! een positive groet,:d peter en wie is die fantastische dealer dan ? Deel het met ons ! Quote
bigwade Geplaatst 26 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2010 nou peterdit heet geen pluim maar een super pluim!!!!!!! Mijn ervaring met de recall was het volgende. Ik kon geen leenauto krijgen maar ik zou er een gehuurd moeten hebben. Daar zou de verbruikte benzine gewoon moeten betalen. De auto kon maar tot 1 uur gemodificeerd/ingeleverd worden. Ik heb dus 3 uur moeten opnemen om de modificatie te laten uitvoeren. 's morgens vroeg inleveren had mij nog meer tijd gekost. Ze vertelden mij dat ze 1,5 uur er mee bezig zouden zijn, in werkelijkheid kostte het niet meer als een half uurtje,l dit incl montage van de spatlappen ze reageren niet op email, ik heb verschillende vragen gesteld. Nooit enige reactie op gekregen. Dus auto is prima, maar de dealer krijgt van mij hiervoor een vette onvoldoende. Sorry bigwade voor de negatieve reactie. Maar het gaat niet over kia, maar over de dealer en wie is die niet zo fantastische dealer dan ? Deel het met ons ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.