Kia Fan Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Zojuist vernomen dat de Soul zeer slecht verkocht word op het moment.... kia gaat daarom ook een media/reclame offensief starten om de verkoop wat meer leven in te blazen.... Ben benieuwd want het blijft een liefhebbersauto.... Quote
Kia Fan Posted March 26, 2010 Author Posted March 26, 2010 http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=Kia&modelserie=Soul Bovenstaande link de aantallen. Let wel op dat hier de overloop (auto's welke in 2009 verkocht zijn maar geregistreerd in 2010) bij zitten. Lees het dus als registratiecijfers. Vervang het woordje soul in de link voor bijv. venga en dan krijg je daar de cijfers van. Quote
Venga1 Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Ik denk zelfs dat de Venga de verkoopcijfers van de Soul gaat overtreffen. http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=Kia Quote
Guest Jantje Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Kia is sowieso goed bezig met een media offensief. Eerst alleen reclames voor de ceed's gezien en nu ook voor de venga, soul en picanto Quote
Url Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 De Venga heeft nou eenmaal verkopen weggehaalt van de Soul. Ten eerste is de Venga goedkoper door 1.4 als basismotor en de Soul heeft alleen 1.6 en de venga is toch iets ruimer vooral de bagage ruimte. Als ze nou de 1.4 ook in de Soul zouden planten zou zijn vanaf prijs al 1000€ naar beneden gaan, waardoor die ook al meer verkoopt. Want als looks je niet zo veel schelen en minder dan kies je toch eerder voor de ruimere/goedkopere Venga dan de Soul. Quote
Venga-Boys Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 (edited) Dat denk ik ook Peterrrrrrrrr.Vergeet niet dat de Soul op het meest ongunstige tijdstip ge Edited March 27, 2010 by Venga-Boys Quote
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Is al een wat ouder filmpje, is zelfs op tv geweest bij de introductie. dik ding trouwens, in het rood met die spoilers ! De 1.4 in de Soul lepelen zou niet eens zo slecht zijn, tevens zou een automaat niet misstaan, heb serieus een aantal klanten moeten teleurstellen ! Quote
patten Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Ik vindt hem echt PRACHTIG! Heb een Ceed SW. Maar als ik geen kinderen had gehad, dan was het een Soul geworden. Ik heb echt prachtige Souls gezien (in de showroom en op internet). Met van die mooie zilver/zwarte 17" velgen eronder. Gewoon helemaal af! Als die kofferbak toch eens wat ruimer was geweest.... Voor de rest was het liefde op het eerste gezicht... Dat denk ik eigenlijk niet, de Soul is Quote
Peterrrrr Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Ik vind de ruimte in de soul niet eens zo heel erg tegenvallen ! Quote
Guest Jantje Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Ik denk dat de soul 2 problemen heeft om een echt verkoop succes te worden. punt 1: het is een kia, mensen blijven daar toch bang voor om een of andere reden. punt 2: het is een model auto waar je van moet houden, net als de nissan cube, daihatjoe materia etc. Quote
Recommended Posts