snackey Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Zowel de Ceed als de Pro_Ceed beschikken over handige opbergvakken onder de vloerplaat (afdekplaat) van de kofferbak. Nu zag ik in de showroom dat de plaat van de Ceed deelbaar is. Dus je kunt een stukje oplichten om bij de voorste rij vakken te komen. Bij de Pro_Ceed is dat niet mogelijk. Weet iemand daar een oplossing voor?. Lijkt mij nl wel handig. Quote
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Bij de Cee'd SW is dat een apart vak, dat is bij de Pro cee'd weer niet... Quote
patten Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Vloerplaat uit de auto halen en de cirkelzaag er langs halen. Dit vergt uiteraard wel enige nauwkeurigheid, je mag de bekleding uiteraard niet doorzagen. Dit moet gaan werken als "scharnier". Anders even bij de bouwmarkt een paar mm laten inzagen, het laatste stukje kun je dan breken. De bekleding blijft zo intact. Als je zelf geen (diepte) instelbare cirkel hebt, de bouwmarkt heeft dat wel. Kost je misschien een paar euro. Heb het niet getest (heb een SW) maar ben wel handig met klussen, en het lijkt me dat dit moet kunnen. Succes ermee! En mocht je dit doen, laat even horen of het allemaal naar wens ging/gaat. Zowel de Ceed als de Pro_Ceed beschikken over handige opbergvakken onder de vloerplaat (afdekplaat) van de kofferbak.Nu zag ik in de showroom dat de plaat van de Ceed deelbaar is. Dus je kunt een stukje oplichten om bij de voorste rij vakken te komen. Bij de Pro_Ceed is dat niet mogelijk. Weet iemand daar een oplossing voor?. Lijkt mij nl wel handig. Quote
Guest Jantje Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Vloerplaat uit de auto halen en de cirkelzaag er langs halen.Dit vergt uiteraard wel enige nauwkeurigheid, je mag de bekleding uiteraard niet doorzagen. Dit moet gaan werken als "scharnier". Anders even bij de bouwmarkt een paar mm laten inzagen, het laatste stukje kun je dan breken. De bekleding blijft zo intact. Als je zelf geen (diepte) instelbare cirkel hebt, de bouwmarkt heeft dat wel. Kost je misschien een paar euro. Heb het niet getest (heb een SW) maar ben wel handig met klussen, en het lijkt me dat dit moet kunnen. Succes ermee! En mocht je dit doen, laat even horen of het allemaal naar wens ging/gaat. Hey zo bouw ik ook altijd cabrioletjes.. alleen dan met een reciprozaag Quote
snackey Posted March 28, 2010 Author Posted March 28, 2010 (edited) Als ik de Pro_Ceed heb, ga ik het wel onderzoeken. Morgen hoor ik de afleverdatum. And the result......... 8 april Edited March 30, 2010 by snackey Quote
snackey Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 Zojuist even gekeken. Aan de zijkant zijn 2 sroken die onafhankelijk van het middenstuk, opgetild kunnen worden. Quote
Recommended Posts