Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Yep!

vandaag telefoontje van de dealer: Venga gearriveerd (besteld in Juni)MY2012. Nou ja dan ook maar kenteken 2012 dus nog even wachten tot begin januari.

1.4 executive, panoramadak, Sirius Silver (Kia heeft inmiddels eindelijk de website aangepast) en Color pac brown interieur.

Het wachten is nu te overzien...

Tuurlijk volgen er foto's...

fagus

Je zit al een aardig tijdje in de wachtkamer Fagus.

Je hebt gelijk dat de paar weken nu ook niet meer uitmaken en dat je het kenteken op 2012 zet.

Maar heeft de MY2012 een modelwijziging ondergaan of is dat nog niet bekend.

Op internet gaat dit plaatje rond.

groet,

Warmentuuter

Geplaatst

Hoi all,

de wijzigingen MY2012 zijn "bescheiden". Als ik de specificaties vanaf de KIA-website vergelijk zijn er kleine wijzigingen in prijs van bv metallic. Maar de dealer beschikt niet over actueel drukwerk. KIA heeft behoorlijk achterstand. Ook de website is erg traag. In augustus wist ik al dat de leverbare kleuren zouden wijzigen, pas zeer recent is de website op dat gebied aangepast: voorraad opmaken?

Volgens de specs zou MY2012 uitgerust zijn met V.S.M. wat staat voor Vehicle Stability Management. En ook E.S.S. wat staat voor Emergency Stp Signal. Is het dan zo dat MY2011 en eerder dat niet hebben?

Komplampunit is niet gewijzigd. Wel is het uiterlijk van de zwarte grill iets anders en gewijzigde laksoort (beetje pianolakzwart).

Ook is het klepje links naast het stuur (zekerinkastje?) iets anders.

Tot zover dat ik het weet.

fagus

• 4 weken later...
Geplaatst

Spannend! Nog twee nachtjes slapen......

Veel rijplezier!

Geplaatst

Oeps, en nu lig ik wakker want eigenlijk wil ik rijden!

Venga perfect afgeleverd (met bloemetje erbij) en al 2 dagen bezig met handboek, radiobediening, stukje rijden, uitproberen, fotootjes maken want nu nog schoon (volgen heel snel) en heel erg tevreden zijn. 1e indruk is super. alles werkt en doet 't, zoals het hoort.

wordt vervolgd met foto's.

fagus

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Het lange wachten is toch beloond. Je hebt inderdaad leeswerk genoeg. als je boek 1 uit hebt kan je aan het boek van de radio en navigatie beginnen. Maar niet alleen lezen hoor. :D

Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.

Wij hebben er in ieder geval nog geen dag spijt van (onze Venga) gehad.

groet,

de Warmentuuter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...