Woeper Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Goedendag allemaal, Wij hebben afgelopen vrijdag een nieuwe Kia Venga besteld , onze vraag is wat is de daadwerkelijke levertijd (wat is jullie ervaring), de dealer zelf zei dat het op moment 6 en 10 weken kan duren, maar wij horen ook langere, dan wel kortere levertijden. Wij hebben de Kia venga 1.4 X-tra met comfort pack besteld, kleur: champagne silver. Quote
Remko .me Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 ik denk rond de 6 weken hoor de duurdere versies zijn wat slechter te krijgen. Welkom trouwens! Super keuze de Venga.. kan ik uit ervaring vertellen!! Super mooie kleur! Quote
venga boy Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 2.5 T/M 3 Mnd wachten op mijn Venga dit ivm panorama dak. Quote
Labwerf Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Goeden morgen, Ook ik heb een Venga besteld, en wel 1.4 X.ecutive, kleur Champagne Silver met Colorpack Braun bekleding. als het goed is komt de Venga eind April en heb ik er dan 10 weken op moeten wachten. We wachten dus voor lopig rustig maar weer verder. Groeten, Cock Quote
Peterrrrr Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Levertijd is afhankelijk van je dealer en de voorraad van KIA Nederland. Ik heb bv. 6 venga's staan waaronder champagne silver, byte blue, steel gray etc etc. Dus het zal voornamelijk afhankelijk zijn van je dealer ! Quote
antonief Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Levertijd is afhankelijk van je dealer en de voorraad van KIA Nederland.Ik heb bv. 6 venga's staan waaronder champagne silver, byte blue, steel gray etc etc. Dus het zal voornamelijk afhankelijk zijn van je dealer ! Ik vraag me af hoe mijn dealer dan aan die 3 mnd komt heb toch niet iets bijzonder besteld 1.4 Steel Gray met comfort pack. Quote
Venga1 Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Ik vraag me af hoe mijn dealer dan aan die 3 mnd komt heb toch niet ietsbijzonder besteld 1.4 Steel Gray met comfort pack. Peterrrrr zegt al dat hij er zelf 6 heeft staan. Ik denk niet dat deze zichtbaar zijn voor een andere dealer Quote
bigwade Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Ik vraag me af hoe mijn dealer dan aan die 3 mnd komt heb toch niet ietsbijzonder besteld 1.4 Steel Gray met comfort pack. Lees deze ook even: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3923 Quote
antonief Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Denk dat ik er toch even een belletje pleeg. Quote
antonief Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Denk dat ik er toch even een belletje pleeg. Sterker nog mijn dealer belt net vrijdag kan ik de auto ophalen Quote
Peterrrrr Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Andere dealers kunnen onze voorraad wel zien, maar ik zet er niet voor niks een aantal op voorraad. Zelfde geldt voor de Cee'd SW Se7en, heb er 9 staan in alle kleuren en nog 2 in bestelling ! Wel tof dat je je Venga op kan halen ! Quote
Woeper Posted March 31, 2010 Author Posted March 31, 2010 Levertijd is afhankelijk van je dealer en de voorraad van KIA Nederland.Ik heb bv. 6 venga's staan waaronder champagne silver, byte blue, steel gray etc etc. Dus het zal voornamelijk afhankelijk zijn van je dealer ! Peterrrrr, Krijgen andere dealers niet een bericht binnen van Kia Nederland als ze een bepaalde model hebben besteld, die vervolgens niet op voorraad is bij Kia Nederland maar wel bij een andere dealer staat (in die zelfde specificaties) ?. Quote
Woeper Posted March 31, 2010 Author Posted March 31, 2010 Sterker nog mijn dealer belt net vrijdag kan ik de auto ophalen Leuk en gefeliciteerd met je "aankomende" nieuwe auto. Een vraagje, hoelang was de levertijd ? Quote
Peterrrrr Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Peterrrrr,Krijgen andere dealers niet een bericht binnen van Kia Nederland als ze een bepaalde model hebben besteld, die vervolgens niet op voorraad is bij Kia Nederland maar wel bij een andere dealer staat (in die zelfde specificaties) ?. Ze krijgen geen bericht, dealers kunnen wel nagaan of er ergens iets op voorraad staat. Dat wil niet zoveel zeggen hoor, want als een andere dealer een auto wil die wij bv hebben staan is het niet zo dat wij zomaar die auto afgeven. Als we een andere dealer kunnen helpen zullen we het niet laten maar we zetten geen auto's op voorraad voor andere dealers ! Quote
antonief Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Leuk en gefeliciteerd met je "aankomende" nieuwe auto.Een vraagje, hoelang was de levertijd ? Bedankt, 4 weken dat viel dus wel mee Quote
Woeper Posted March 31, 2010 Author Posted March 31, 2010 Bedankt, 4 weken dat viel dus wel mee Bedankt Quote
Woeper Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 yes :lol:, a.s. vrijdag kunnen wij om onze Kia Venga, veel en veel eerder dan eerst werd gezegd, wij zelf hadden op z'n vroegst begin mei gerekend, maar dit vinden wij natuurlijk niet erg. Quote
antonief Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 yes :lol:, a.s. vrijdag kunnen wij om onze Kia Venga, veel en veel eerder dan eerst werd gezegd, wij zelf hadden op z'n vroegst begin mei gerekend, maar dit vinden wij natuurlijk niet erg. Gefeliciteerd en heel veel rijgenot toegewenst. Quote
Fransmg Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Eh, 3 maanden --> dus half juni (x-tra confort pack Quote
Woeper Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 Eh, 3 maanden --> dus half juni (x-tra confort pack Quote
corb Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Wij wachten al vanaf 20-01-2010 op een witte,nog niets gehoord tot nu, Quote
marcoo Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Goedendag allemaal,Wij hebben afgelopen vrijdag een nieuwe Kia Venga besteld , onze vraag is wat is de daadwerkelijke levertijd (wat is jullie ervaring), de dealer zelf zei dat het op moment 6 en 10 weken kan duren, maar wij horen ook langere, dan wel kortere levertijden. Wij hebben de Kia venga 1.4 X-tra met comfort pack besteld, kleur: champagne silver. Ik heb precies dezelfde uitvoering en kleur. Besteld op 18-02-2010. afgeleverd op 09-04-2010. Quote
Woeper Posted April 15, 2010 Author Posted April 15, 2010 Wij wachten al vanaf 20-01-2010 op een witte,nog niets gehoord tot nu, Dat is wel erg lang , dan hebben wij geluk gehad. Ik zou het dan toch eens navragen bij je dealer, hoelang het nog gaat duren. Quote
fredstaf Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Goedendag allemaal,Wij hebben afgelopen vrijdag een nieuwe Kia Venga besteld , onze vraag is wat is de daadwerkelijke levertijd (wat is jullie ervaring), de dealer zelf zei dat het op moment 6 en 10 weken kan duren, maar wij horen ook langere, dan wel kortere levertijden. Wij hebben de Kia venga 1.4 X-tra met comfort pack besteld, kleur: champagne silver. Hallo Wij hebben onze venga 17-02-2010 besteld met open dak en stoel verwarming en hij is gisteren 16-04-2010 afgeleverd ,en het was een geweldige aflevering in Voorburg.duidelijke uitleg.en nog steeds erg tevreden Quote
Smart Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Hallo Wij hebben onze venga 17-02-2010 besteld met open dak en stoel verwarming en hij is gisteren 16-04-2010 afgeleverd ,en het was een geweldige aflevering in Voorburg.duidelijke uitleg.en nog steeds erg tevreden Gefeliciteerd met je aanwinst! Is de stoelverwarming apart leverbaar naast leren/halfleren bekleding of heb je een andere variant gekocht? Of heb je gewoon stoffen bekleding? Quote
Recommended Posts