Gast Jantje Geplaatst 15 April, 2010 Geplaatst 15 April, 2010 Maar dan met 3 jaar garantie.Waarschijnlijk wel topklasse matten volgens mij geeft hoendaaij 5 jaar garantie, tenminste ik zag laatst een reclame van hun waarin ze 5 jaar gaven Quote
Smart Geplaatst 15 April, 2010 Geplaatst 15 April, 2010 Ik lees net op de site van Joendaj dat je standaard 3 jaar garantie hebt en 12 of 24 maanden garantie erbij kunt kopen! Vreemd dat een zustermerk er hele andere garantievoorwaarden op na houdt. Quote
Venga1 Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 volgens mij geeft hoendaaij 5 jaar garantie, tenminste ik zag laatst een reclame van hun waarin ze 5 jaar gaven Ja dit klopt!! Het gaat om de I35 , die heeft standaard 5 jaar. Quote
Woeper Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Ik lees net op de site van Joendaj dat je standaard 3 jaar garantie hebt en 12 of 24 maanden garantie erbij kunt kopen! Vreemd dat een zustermerk er hele andere garantievoorwaarden op na houdt. En dan ook nog te denken dat de onderhoudsprijzen van Hyundai ook nog best aan de prijs zijn, voorbeeld een kleine onderhoud / tussenbeurt kost min. Quote
pjotter Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Dat van de I25 als vervanger van de matrix van Hyundai is al oud nieuws Dat is door mij al bijna 5 maanden geleden doorgegeven. Ik had alleen verwacht dat de I25 eerder op de markt zou komen nu wordt gesproken over eind 2010 dus pas begin 2011 leverbaar. En dat allemaal omdat alle productie capaciteit gebruikt wordt voor de venga Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Ja dit klopt!!Het gaat om de I35 , die heeft standaard 5 jaar. ik denk dat hoendaaij dit net als kia wel door gaat voeren over alle nieuwe modellen.. Quote
Woeper Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Dat van de I25 als vervanger van de matrix van Hyundai is al oud nieuwsDat is door mij al bijna 5 maanden geleden doorgegeven. Ik had alleen verwacht dat de I25 eerder op de markt zou komen nu wordt gesproken over eind 2010 dus pas begin 2011 leverbaar. En dat allemaal omdat alle productie capaciteit gebruikt wordt voor de venga Ik denk zelf dat Hyundai in een ander fabriek gaat bouwen, net als de Hyundai I30. Quote
ronald43 Geplaatst 15 Juni, 2010 Geplaatst 15 Juni, 2010 ook wij hebben lang getwijfeld tussen de nieuwe meriva ( rij nu meriva) en de venga. Nu voor de venga gekozen, heb een veel betere deal kunnen maken bij kia en een veel luxere auto Heb gekozen voor de ex ecutive. levering beging juli. Quote
ger.w. Geplaatst 15 Juni, 2010 Geplaatst 15 Juni, 2010 Gefeliciteert met deze TOPbeslissing. Ik reken erop dat jullie daar geen spijt van gaat grijgen Quote
xxxx Geplaatst 15 Juni, 2010 Geplaatst 15 Juni, 2010 Wij hebben de eerste 5000 km er op zitten. In de bergen en op het platteland. De automaat is even wennen, maar met de cruisecontrol erbij doet hij prima zijn werk. Comfortabel, ruim en stil. Meer dan tevreden. Benzineverbruik, bij 12000 km per jaar is dat geen item. Dus hierbij een bericht van een meer dan tevreden Venga rijder. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.