Guest Herman Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Ik zag op een ander forum een verhaal over het verwijderen van de verf van de grill. Hieronder blijkt namelijk een compleet chromen grill te zitten. Heeft iemand hier dit ook al geprobeerd? Het lijkt mij bijna onwaarschijnlijk dit zonder schade voor elkaar te krijgen. Afbijtmiddel tast volgens mij ook het chroom aan? Ben er ook nog niet uit wat ik eigenlijk mooier vindt, en er is geen weg terug.... Quote
scorpioshuma Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Ehm lees eens het dagboek van Tazteam, die hebben dit ook gedaan met hun nieuwe grill. Groetjes, Dave Quote
Guest Herman Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Heb TAZ zijn verhaal even uitgeplozen en inderdaad. Wordt alleen gesproken over thinner en geen afbijtmiddel. Wordt iets logischer. En ach....5 uren werk Quote
Tazteam Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Klopt helemaal Herman, Alleen maar thinner, maar KIJK UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, dat je eerst even een proefstukje doet op een plek welke NIET in het zicht zit, want als het tegenvalt, of erger niet verchroomd is dan is de schade niet zo groot. Maar als het lukt: Thinner aanbrengen met een doek, en NIET te nat maken, anders lost zelfs het chroom op. Dan even laten inweken, en wegpoetsen met een schone doek. Gebruik wel iets om je handen/vingers te beschermen, want de thinner maakt een ravage van de huid, deze droogt helemaal uit. Als alles eraf is, dan even met een goede was de gril beschermen, dan glimt hij mooi. En je hebt de tijd tot Nijmegen, dan wil ik die blingbling gril ook eens zien. Succes Philip Quote
Guest Herman Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Ik ben er NOG steeds niet over uit wat ik mooier vind. In ieder geval bedankt voor de tips. Denk sowieso niet dat als ik het doe dat gaat lukken voor 19 maart . Quote
BaBaCC Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Kom, kom Herman, je hebt nog 19 dagen de tijd om het te doen als je daartoe besluit en Philip was er ook "maar" 5 uur mee bezig, dus 19 x 24 uur -/- 5 uur = zee?n van tijd! Groeten Barry Quote
Guest Herman Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Kom, kom Herman, je hebt nog 19 dagen de tijd om het te doen als je daartoe besluit en Philip was er ook "maar" 5 uur mee bezig, dus 19 x 24 uur -/- 5 uur = zee?n van tijd! Haha Nu wil ik niet het slimste jomgetje van de klas zijn, maar er staan toch een paar ernstige rekenfouten in jouw berekening: De bijeenkomst is 19 maart......19 - 1 = 18 dagen. De 19e mag je nl. niet meer meetellen, mats ik je nog dat ik de eerste maart ook niet laat vervallen. Philip deed er inderdaad 5 uur over...maar wel met zijn tweeen = 10 uur. dus 18 x 24 uur - 10 uur = toch wat minder als zeeen van tijd Maar je kan natuurlijk voordoen of JIJ het redt Quote
BaBaCC Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Ok?, ik zal in mijn berekening dan heel erg enthausiast zijn geweest (maar gzien het tijdstip 6.53 uur! is dat niet z? verwonderlijk natuurlijk) door vandaag nog mee te rekenen en de extra hulp die Philip had over het hoofd te zien, neemt niet weg dat waar een wil is, ook een weg is! Nee geintje hoor Herman, ten eerste moet je zelf nog uitvogelen of je het wel wil en daarnaast moet je toch de tijd zien vrij te maken om de boel te demonteren, kaal te maken, te polijsten en weer terug te plaatsen. Dus best wel bewerkelijk lijkt mij als niet-techneut zijnde. Hoe dan ook succes bij je beslissing en eventuele klus. Barry Quote
AJ Mol Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Nog even een aantal voorbeelden om het wat moeilijker te maken. Veel geluk met je keuze. Quote
Recommended Posts