koolmees Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Ik heb de Cee'd Seven en daarin zit standaard bluetooth. Volgens het boekje zou het telefoonboek automatisch worden overgezet als er verbinding is, maar dat is bij mij niet het geval. Er is wel verbinding, ik kan bellen en gebeld worden, maar ik zit zonder telefoonboek. Weet iemand hoe ik dat kan overzetten? Quote
Remko .me Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Ik heb de Cee'd Seven en daarin zit standaard bluetooth. Volgens het boekje zou het telefoonboek automatisch worden overgezet als er verbinding is, maar dat is bij mij niet het geval. Er is wel verbinding, ik kan bellen en gebeld worden, maar ik zit zonder telefoonboek. Weet iemand hoe ik dat kan overzetten? Idem met de venga rijders.. zelfde probleem. Antwoord is: het kan gewoon niet. Quote
Rcee'd SW Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Check de gegevens in deze draad: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3201&page=3 Hier is een verwijzing te vinden naar een lijst met "compatibele" apparaten. Deze is overigens niet compleet. Mijn toestel staat er niet op, maar stuurt wel het adresboek over. Een andere Nokia (een 2720) doet het weer niet. Quote
koolmees Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Check de gegevens in deze draad:http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3201&page=3 Hier is een verwijzing te vinden naar een lijst met "compatibele" apparaten. Deze is overigens niet compleet. Mijn toestel staat er niet op, maar stuurt wel het adresboek over. Een andere Nokia (een 2720) doet het weer niet. Die van mij staat er niet tussen. Hij pairt wel, maar ik zit met dat telefoonboek. En dat die dat niet synchroniseert, daar kan ik nog wel overheen komen, maar volgens mij kun je ook handmatig niets invoeren. Quote
Rcee'd SW Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Klopt. Dus maar hopen dat de aangekondigde update deze problemen gaat oplossen. Wel raar overigens dat het ene toestel van Nokia wel gewoon "werkt" en het andere niet. Maar ja, de naam zegt het al, heh: No Kia Quote
koolmees Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Maar ja, de naam zegt het al, heh: No Kia :lol: Heel leuk gevonden! Quote
Venga OK Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Maar ja, de naam zegt het al, heh: No Kia :razz::razz: Quote
koolmees Posted April 6, 2010 Author Posted April 6, 2010 (edited) Ik hoor zojuist van mijn dealer, dat Kia vrijwel geheel gericht is op LG telefoons en dat ik met mijn Nokia dus niet ver zal komen. Het mag toch niet zo zijn, dat ik een auto van € 20.000 koop en als dank mijn telefoon mag vervangen? Edit: inmiddels is het verhaal dus waar, je zit aan een andere telefoon. Ik heb van Kia een Excel-bestand gekregen met modellen, die zijn uitgetest en daar kun je allerlei overjarige modellen zien of hele dure telefoons. Men opperde, dat ik mijn telefoon maar in een houder moest plaatsen en van daaraf kon ik het nummer opzoeken en dan overschakelen op de carkit. Ik ben tevreden over de auto zelf maar op dit punt voel ik mij heel slecht behandeld door Kia. Dat zelfde geldt voor de Nederlandstalige gebruiksaanwijzing die "ergens in de zomer uitkomt". Dat kan dus ook in september zijn. Edited April 6, 2010 by koolmees Aanvulling Quote
Recommended Posts