Marillion Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Hoi,: Heeft iemand zijn Cee'd al voorzien met stootstrips. Zo ja , kan er een foto bij geplaatst worden. Quote
wilcot Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Hallo op mijn cee'd zitten stootstrips. Helaas heb ik hem niet meer. Rijd nu een Cee'd. De stootstrips zitten op een goede plek precies op het bolste plekje van de deur. De strips waren de kompleet zwarte (ze zijn er ook met een chroompuntje deze vind ik persoonlijk niet mooi) Ik zal kijken of ik een foto kan vinden (zal dan echter niet ingezoomd zijn) Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 http://www.kia.nl/showroom/ceed/accessories-.aspx staat bij styling een foto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.