Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

schakel probleem koude sorento van 1 naar 2

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he hallo

ik zit met een probleem.

ik heb zins 4 weken een kia sorento 2,4 uit 2005

opzich een super auto en rijd voor de rest ook top MAAR

er is altijd een maar

als mijn auto koud is dan schakelt hij naar zijn 1 en dan naar zijn 2 erg slecht je hoort ook een krakend geluid als je hem er in zet .

ik heb al van alles geprobeerd eerst warm laten lopen of rustig schakel anders mijn koppeling gebruiken / verder intrappen of juist meer boven in.

het vreemde is juist zodra ik ongeveer 2 kilometer heb gereden dan gaat het goed en zonder geluid.

mijn vriendin vergelijkt het met een fiat brava waar ze eerst in reed maar ik zij al dat kan je niet vergelijken.

nu rij ik er de laatste dagen er in maar het is toch best wel vervelend en wil niet graag meer schade rijden.

wat moet ik doen????????

ik heb een beetje nare ervaring bij dealers en ben ook niet echt gek meer van dealers na een paar vervelende ervaringen.

maar ik weet nu niet wat ik het beste kan doen.

ik dachte zelf al misschien zit er gewoon te weinig olie in dat hij het eerst moet verdelen maar nu zij een monteur dat je de olie niet kan vervangen van eeen sorento.

help mij aub

groetjes rick

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...