Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag de Pro_Ceed opgehaald. Dealer alles uitleggen. Vraag ik hem naar de stoelverwarming. Blijkt dit er niet op te zitten.

Ik weet toch bijna zeker dat dat in de folder stond. In de nieuwe (feb 2010) dus niet. Mogelijk heb ik dat in de oude folder gelezen. Frappant is wel dat het instructieboekje ook over de stoelverwarming (indien aanwezig) spreekt, met de bewuste knopjes. Wie ontrafelt dit mysterie. Overigens een mi niet zo nuttige optie, maar toch.

Geplaatst

Ik weet niet of het er wel of niet in hoort/op zit bij de Venga, standaard of als optie. Heb ik me niet in verdiept.

Maar.... bij een van mijn eerdere auto's (Volvo) zat stoelverwarming. En daar waren mijn meisje en ik toch helemaal verliefd op. Echt heerlijk om te hebben in de koude(re) maanden.

Als zulke extraatjes niet telkens zo absurt veel geld moesten kosten zou ik het telkens weer nemen. Ik kan het iedereen aanraden.

Geplaatst

Ik zat met hetzelfde. In een oude folder, bijv die van de ceed van september 2009, google 'kia ceed september 2009', wordt idd de stoelverwarming genoemd. Ik ben nog aan het kijken waarom in de meegeleverde handleiding 2010 nog steeds vermeld staat (indien van toepassing). Wanneer is dit van toepassing, is het wel een mogelijke optie?!

Geplaatst

Ik zie het in de folder op kia.nl in ieder geval niet bij de standaard uitrusting bij staan en ook niet bij de speciale opties.

Ik heb er ook nog nooit eentje bij een dealer zien staan die het wel had overigens.

Geplaatst

Op de nieuwe model ceed zit er bij de lederen bekleding standaard geen stoelverwarming , tenzij je bij de aankoop er nadrukkelijk naar vraagt.

Ik zelf had de oude model bestelt vanwege de kortingen die erop zaten ,maar omdat ik een automaat had bestelt met lederen bekleding( en daar zat wel standaard de stoelverwarming bij) waar schijnlijk zijn ze er later achtergekomen dat er geen automaat meer beschikbaar was bij het oude model ,en mij gevraagd of ik het nieuwe model wilde ,daar ben ik mee akkoord gegaan , maar wel voor hetzelfde geld plus de stoelverwarming.

Dus al met al een goededeal gesloten.:D

Gr. Ton

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...