Richard Limburg Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Hallo, Kan iemand me zeggen of het navigatie systeem voor zien is van TMC. Dat hij ook de actueele verkeers melding door krijgt? ( Ik heb het dan over het navigatie welk in de Seven uitvoering zit) Quote
Richard Limburg Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Goedemorgen, Beadnkt, ik dacht niemand kan het m vertellen. het werd veel gelezen, maar geen antwoord. Bedankt Quote
Richard Limburg Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Toch binnen een halve dag antwoord.....! JA is ook super, was de eerste keer dat ik een vraag stelde en ik zag het aantal die het gelezen had maar oplopen, en er kwam geen reactie. Vandaar mijn opmerking van toch eeen antwoord. Quote
scorpioshuma Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 JA is ook super, was de eerste keer dat ik een vraag stelde en ik zag het aantal die het gelezen had maar oplopen, en er kwam geen reactie.Vandaar mijn opmerking van toch eeen antwoord. Je kunt ook bedenken dat ook niet Cee'd rijders deze topics lezen en met andere vragen misschien toch een antwoord gaan geven als ze dat kunnen Quote
Richard Limburg Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Je kunt ook bedenken dat ook niet Cee'd rijders deze topics lezen en met andere vragen misschien toch een antwoord gaan geven als ze dat kunnen Ja je hebt gelijk ik ben er na een [aar dagen a; achter dat dit een STERk forum is!! Fijn om hier lid te mogen zijn Quote
Richard Limburg Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 (edited) Fijn dat we dankbare leden krijgen Ja zeker en al helemaal als hier de platen op hangen en ik de sleutel in handen heb!! Van de piston grey cee'd Sw 7!!! Edited April 30, 2010 by twinky Quote
Recommended Posts