Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen,

Ik Ben Richard uit Venlo.

Ik heb op het moment een Opel astra Sw, maar die is reeds ingeruild op een Cee'd Sw 1.4 7 in de kleur Piston Grey. Nu is het alleen wachten tot de dealer zal bellen dat hij klaar staat om op te halen.

Ik ben echt benieuwd hoe alles werkt en hij rijd. Ik heb dan wel proef gereden, mar ja die paar meter die je dan rijd.... maar de eerste indruk was in iedergeval h

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Richard,

Welkom op Kia's clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd SW. Mijn vorige auto was een 'gewone' Cee'd en ik kan je verzekeren dat je geen spijt zult krijgen van de inruil. Heeft de dealer je een idee gegeven hoe lang je moet wachten? Dat foto's posten is een prima idee.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted
Hallo Richard,

Welkom op Kia's clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd SW. Mijn vorige auto was een 'gewone' Cee'd en ik kan je verzekeren dat je geen spijt zult krijgen van de inruil. Heeft de dealer je een idee gegeven hoe lang je moet wachten? Dat foto's posten is een prima idee.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Bedankt voor de begroeting!

Ja als alles volgens plan verloopt heeft hij hem 3-5 bij hem binnen. Dan klaar maken. Dan hoop ik dat ik die vrijdag vrij kan krijgen van mijn baas. is mei vakantie en er zijn er al veel vrij. ANders wordt het zaterdag.

Maar foto's komen er!

Posted

Welkom op het forum Richard!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Posted

Gefeliciteerd met je aankoop en welkom op deze clubsite / forum en moge dat je nieuwe Kia Cee'd 7 snel wordt geleverd.:-D