Pino Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Helemaal vergeten mij voor te stellen. Hallo ik ben Ton en rij op dit moment een Kia Sportage 2.0 E-ecutive benz. uit 2007. Ben hierover, behalve het verbruik dan, zeer tevreden. Afgelopen vrijdag ingeruild voor een Kia Cee'd SW 1.4 Se7en, ben benieuwd. Quote
Guest GreyGriffin Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Hallo Ton, Welkom op Kia's clubsite. Wanneer wordt de Cee'd SW aan je afgeleverd en welke kleur heb je uitgekozen? Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Alex VB Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Hoi Ton, Ook van mij een hartelijk welkom. Het zal een hele aanpassing zijn van een Sorento naar een cee'd SW. Maar ik denk dat het misschien wel mee zal vallen. Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst. Laat je ons weten hoe deze bevalt? Quote
Woeper Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Van harte welkom op deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je aankoop, tevens wens ik je alvast veel rijplezier met aankomende Kia Cee'd 7. Quote
Recommended Posts