Edje_B Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Hallo vrienden van de Kia club, ik ben Edwin Bolten 58 jaar en 8 jaar in het bezit van de Kia Sorento (eerst 2,5 Diesel en nu 3,3L op LPG). Ik woon in Almere en heb als beroep verwarmingsmonteur en airconditioning. Quote
Smart Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Welkom op het forum Edwin! Al 8 jaar Kia rijder maar geen lid van de Kia-Club, een regelrechte schan....! Nee hoor, een welgemeend welkom. Een mooie auto heb je daar. Quote
Guest GreyGriffin Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Hallo Edwin, Welkom op de clubsite. Ook ik reed al enige tijd rond in een Kia voor ik onverwacht het forum tegenkwam. Het heeft me intussen een behoorlijke hoeveelheid informatie opgeleverd en ik neem aan dat het met jou net zo zal gaan. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Woeper Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Van harte welkom op deze clubsite / forum. :mrgreen: Quote
Alex VB Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Welkom, welkom, Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Ik wens je veel plezier op ons club forum. Hopelijk zien we je vaker voorbij komen. Quote
Recommended Posts