Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds een maand ook een kia venga in champagne silver met comfort pack 1.4 en vandaag de eerste schade iemand heeft tegen de achterbumper gezeten en geen briefje achtergelaten dus dat was flink balen wie weet wat dat gaat kosten een achterbumper overspuiten

Posted

Ik hoop toch dat je een all-risk verzekering hebt en/of een rechtsbijstand?

Afhankelijk van de schade is het inderdaad minimaal Euro 350,-. Moet de bumper vervangen worden is het helaas een paar honderd Euro meer.

Posted

Dat is / wordt als de bumper vervangen moet worden een dure "grap" :evil:, en het kan aardig in de papieren lopen :cry:.

Als je all-risk verzekerd bent, zou ik het daar op proberen te verhalen, anders is het waarborgfonds motorvoertuigen nog een mogelijke oplossing :|, let wel op, de waarborgfonds hanteert wel strikte regels, zoals heb je aangifte gedaan, getuigen die voor jou kunnen bevestigen dat je bumper nog heel was.

Als je verhaalbijstand heb bij je autoverzekering zou ik daar ook nog eens navragen hoe en wat waar te verhalen o.a. is het verhalen bij waarborgfonds ook mogelijk ook als je all-risk verzekerd bent. Heb je geen verhaalbijstand, dan kan je eventueel nog wenden bij de jurofoon.nl

Verder kan ik je via deze kant alleen maar heel veel sterkte wensen, zelf heb ik namelijk ook een soort gelijke "geintje" mee gemaakt.

SUCCES