Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo ik ben Rob, zelfstandig ondernemer uit het Oosten van het land.

Na jaren Peugeot 307 SW te hebben gereden, werd mijn intresse gewekt voor het merk Kia.

Met name de Cee'd sw viel mij op, als mooie auto.

Op 2e Paasdag zijn mijn vrouw, zoontje en ik maar eens een ritje gaan maken in een 1.4 benzine SW versie.

Deze vond ik al best redelijk pittig rijden. Maar vanwege het aantal kilometers dat wij jaarlijks maken, zullen wij een diesel rijden.

Na het ritje waren we overstag en hebben deze week de bestelling geplaatst voor een Pewter Beige Metallic 1.6 (115pk) diesel in de SW X-ecutive uitvoering, met het Comfort Pack.

De garage vertelde me, dat ie als de auto voor 23 April besteld zou zijn, per half juni geleverd zou worden.

Heeft iemand enige ervaring met bovengenoemde kleur en uitvoering, qua levertijd?

Posted

Allereerst welkom op het forum.

Gefeliciteerd met je aankoop!

Heb zelf ook een SW (oude model). En we zijn er als familie erg blij mee. De kinderen (2) en de bijbehorende spullen gaan altijd makkelijk mee.

Ik kan je helaas niets zeggen over levertijden.

Ik wens je veel veilige kilometers toe!

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Rob,

Welkom op de Kia-clubsite. Aha, je bent dus gevallen voor een fraaie Cee'd SW. Gefeliciteerd met de aanschaf en ik denk niet dat je daar spijt van zult krijgen. Want het is gewoon een prima wagen!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Van harte welkom op deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je aanschaf van de Kia Cee'd.

Zelf rijden wij sinds een week in een Kia Venga, bij ons hadden ze gezegd dat we op z'n vroegst pas begin mei dan wel uiterlijk begin juni de auto afgeleverd zou worden bij de garage, dat zou voor ons toen betekenen een levertijd van 6 t/m 10 weken zijn.

De auto werd binnen 3 weken aan ons afgeleverd, dus heel snel, zelfs sneller dan de verkoper zelf had gedacht, want hij had nog gekeken (met ons er bij) of de auto op voorraad was en dat was niet het geval.

Dus wat betreft de levertijden van je auto, valt daar weinig over te zeggen, ik hoop voor jullie in ieder geval kortere levertijd.

Posted

Allereerst gefeliciteerd met je aankoop.

Ik heb zelf mijn auto begin januari van dit jaar besteld. Kia Cee'd SW 1.6 CRDI executive, Piston Grey. Ik ga hem morgen ophalen. ik heb bijna 4 maanden moeten wachten.

Groet,

Andres

Posted
Allereerst gefeliciteerd met je aankoop.

Ik heb zelf mijn auto begin januari van dit jaar besteld. Kia Cee'd SW 1.6 CRDI executive, Piston Grey. Ik ga hem morgen ophalen. ik heb bijna 4 maanden moeten wachten.

Groet,

Andres

Bedankt voor de welkomsboodschappen. Nogal wisselende levertijden, zie ik.

Ligt dat aan de kleur of uitvoering?

Posted

Hallo Rob,

Welkom op deze site als nieuwe Kia-rijder! We kunnen elkaar een hand geven; sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een Kia Venga.

Posted

Welkom hier, levertijd is idd 2 a 3 maanden voor je Cee'd !

KIA heeft best wat auto's op voorraad staan maar bijna geen diesels dus moet je Cee'd SW gewoon geproduceerd worden op bestelling ! Nog ff wachten dus ;)