AJ Mol Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Beste leden, We hadden voor aanstaande vrijdag 10 maart een ledenvergadering gepland. Zo'n vergadering moeten wij elk jaar houden voor de leden. En ook dit jaar moet hij weer gehouden worden, want wij willen weten wat er onder de leden leeft. Echter we hebben een probleem met de locatie. Vorig jaar waren wij te gast bij Kia en dit was een enorm succes. Maar Kia laat ons volgens mij nu in de steek. Ik heb een aantal emails verstuurd naar 3 verschillende mensen van Kia, echter geen enkele reactie gehad. Ik vind dit betreurendswaardig. De datum was natuurlijk niet haalbaar. Hierdoor moeten wij schuiven met de datum. Het ziet er nu naar uit dat dit in een weekend gaat gebeuren. Mogenlijk zondag 23 april. De juiste datum wordt nog kenbaar gemaakt via een officiele uitnodiging. Waarom in het weekend. Bij mij op kantoor aan de Isarweg in het havengebied van Rotterdam is genoeg ruimte om te vergaderen. De vergadering wil ik in de ochtend houden. Daarna kunnen we een broodje eten en dan kunnen we nog vrij terrein rijden op de Maasvlakte. Hebben we ook nog een doel. Ik hoop dat velen de ledenvergadering zullen bezoeken en dat we daarna nog een gezellig stukje kunnen rijden.
Guest Two Plugs Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Helaas, wij moeten ons (waarschijnlijk) afmelden. Onze club organiseerd op deze dag een offroad cursus... Voor motorfietsen, wel te verstaan. Afgezien van de mogelijkheid voor een goedkope locatie: Waarom Rotterdam? Is er nu echt geen Kia dealer centraal in Nederland die w?l wil meewerken? Ergens in de regio Utrecht / Amertsfoort moeten toch voldoende mogelijkheden zijn... Naar mijn bescheiden mening - maar ook als bestuurslid van een landelijke merk-type club - moet je vooral de ALV zo centraal mogelijk houden. En het offici?le gedeelte zo kort mogelijk
scorpioshuma Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Hoewel vergaderingen altijd heel belangrijk zijn zien wij het ook niet echt zitten om "even" naar Rotterdam te rijden, aangezien wij ook niet de mogelijkheid hebben om het terrein in te gaan en dit dus alleen om de vergadering zou gaan. Kan KIA World niets betekenen hierin ? Of een landelijk centraal gelegen dealer ? Dave
Bert van der Molen Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Hoeveel ruimte hebben jullie nodig? Eventueel kan ik onze bedrijsruimte ter beschikking stellen in het mooie Deventer . Ons bedrijf ligt redelijk dicht bij de A1.
AJ Mol Posted March 22, 2006 Author Posted March 22, 2006 Ledenvergadering is vorig jaar gehouden bij Kia te Vianen. Dus volgens mij zeer centraal naar wij dachten. Dat we er nu niet terecht kunnen en gaan uitwijken naar Rotterdam is een noodgreep. Daar heb ik zowieso ruimte om mensen op te vangen en we konden dan na de vergadering nog terreinrijden ook. Het idee om het bij Kia World te proberen heeft mijn dealer ook al aangegeven. Ik heb weleens contact gehad met de directeur. Deze zag het toen wel zitten om wat te organiseren. Ik ga contact opnemen met hem en vragen of we daar terecht kunnen. Zoniet zal ik het aanbod van Bert overwegen. Bedankt alvast. Jullie horen nog wat het gaat worden. Ik ga de achterban raadplegen en proberen afspraken te maken.
Guest Herman Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Deventer ligt ongeveer net zo centraal als Rotterdam?
scorpioshuma Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 Even gekeken via www.map24.nl en geen specifieke adressen ingevoerd maar alleen de steden. Heerhugowaard - Rotterdam = 106 km Heerhugowaard - Deventer = 151 km Herman, ik geloof dat Rotterdam centraler ligt voor jou, voor Bernard zal Deventer beter zijn, voor mij vanuit Almere is het om het even (100 km). Dave
Guest Herman Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 Ik keek in deze niet alleen naar mijn positie in Nederland. Rotterdam en Deventer liggen beiden niet echt centraal. De provincie Utrecht is centraal Nederland technisch gezien. Volgens mij zijn de leden ook redelijk over het hele land verspreid, jammer dat Vianen niet mogelijk is. Bedoelde er verder overigens niets mee....
Guest Two Plugs Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 Ach, een kilometertje meer of minder maakt ons ook niet echt uit. Maar niet iedereen heeft hiervoor de mogelijkheden (onze Kia's rijden nog steeds niet op lucht... en dus kost het geld!) en ik deel de mening van Herman dat een Algemene Ledenvergadering gewoon voor ieder lid - relatief gezien - bereikbaar moet zijn. Ook gezien de reistijd. Van Heerhugowaard naar Rotjeknor is misschien 50 km. minder als naar Deventer, maar je doet er waarschijnlijk n?t zo lang over... Dat van Deventer lijkt me wel een lekkere optie... kunnen wij lekker via de Duitse A31 naar de ALV rijden... Ff alle roetdeeltjes weer es uit de uitlaat blazen. We zien het wel, de Allroad cursus is verschoven dus de 23ste is mogelijk weer haalbaar.
AJ Mol Posted April 8, 2006 Author Posted April 8, 2006 LEDENVERGADERING Zoals het er nu naar uit ziet is de ledenvergadering op zondag 23 april. Ik heb nog contact gehad met Kia World, echter konden daar alleen 22 april terecht te samen met 1000 andere oranje genodigden. Zullen voor volgend jaar daar wel een afspraak maken om de vergadering centraal te kunnen houden. De ledenvergadering wordt gehouden aan de Isarweg 8 te Europoort-Rotterdam. Havennummer 5527d. Kantoor Gemeentewerken Rotterdam, waar ook regelmatig de Kia Events gehouden worden. Iedereen wordt persoonlijk uitgenodigd via de email. Ook forumleden zijn van harte uitgenodigd. Opgave graag via de website www.kiaclubnederland.nl. Onder Evenementen kan men zich aanmelden. Zie rechts bovenin op de pagina. Of men stuurt een email naar kiaclubpost@kiaclub.nl. De vergadering begint om 10.30 uur en we stoppen om 12.30 uur. Dan eten we een broodje en voor degene die willen, kunnen terreinrijden op de Maasvlakte. In colonne rijden we er naar toe. Misschien via een leuke route. Zelf ken ik het gebied goed en ik ben tevens ook technisch beheerder van het crossterrein op de Maasvlakte. We kunnen daar vrij terreinrijden en we kunnen eventueel tips geven m.b.t. het terreinrijden. Het terrein biedt diverse mogelijkheden. Zand , klei en water zijn aanwezig. Wel moet u zich aan de regels houden, maar die geef ik die dag nog wel mee. Politie houdt controle.
scorpioshuma Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Wij zien er vanaf. 2,5 uur in de auto voor 2 uur vergaderen zie ik niet zo zitten. Tevens momenteel heel druk met werk en andere zaken, als ik die dag niet bezig ben dan ben ik blij een dag vrij te zijn en misschien een bezoek aan de dealer in Almere te kunnen brengen met de hindernisbaan en aangepaste modellen van de Sorento en Sportage. Dave
Guest Two Plugs Posted April 12, 2006 Posted April 12, 2006 Inmiddels bij onze secretaris aangegeven: Wij moeten ons ook afmelden. Het zit er dit jaar helaas niet in, tijd is het grootste probleem... Graag het verzoek om voor volgend jaar de ALV wat eerder in het seizoen te plannen, zouden we erg waarderen! Alvast een erg constructieve vergadering toegewenst en een leuke 4x4 rit! Groeten, Bernard
AJ Mol Posted April 22, 2006 Author Posted April 22, 2006 Nog zin in terreinrijden. Kom dan morgen naar de ledenvergadering. Daarna vrij terreinrijden op de Maasvlakte. Veel nieuw zand en veel water. Is weer genieten.
AJ Mol Posted April 22, 2006 Author Posted April 22, 2006 Voldoende of geen aanmeldingen. We moeten hem houden volgens het reglement. Opkomst natuurlijk niet hoog. Dus zullen we alles zelf weer moeten beslissen. Jammer, maar zo gaat het meestal. Hadden graag meer mensen verwacht. Zeker omdat we graag willen weten wat er onder de leden voor ideeen leven. Een kleine of grote groep, we maken het gewoon gezellig en met een beetje mooi weer nog plezierig op de Maasvlakte ook. Ik heb er zin in. Tot morgen.
scorpioshuma Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Krijgen de leden nog een verslag van wat er allemaal besproken en besloten is ? Dave
AJ Mol Posted May 1, 2006 Author Posted May 1, 2006 Ja, er komt een verslag op de website te staan. Is nog niet bij mij binnen gekomen.
scorpioshuma Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Andre, nog steeds niet bij jou binnen gekomen of aan je aandacht ontglipt ? Dave
AJ Mol Posted June 12, 2006 Author Posted June 12, 2006 Ik heb het nog niet binnen gehad. Ik zal er even achter aan gaan.
scorpioshuma Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Andre, even een reminder, we zijn weer een paar weken verder en helaas nog geen verslag. Dave
scorpioshuma Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 We zijn inmiddels al weer bijna 5(!) maanden verder en nog staat er geen verslag op de website. Dit bevordert niet het vertrouwen in het bestuur. Zijn er soms dingen besproken op de vergadering die de overige leden niet mogen weten ? Ik hoop dat het verslag spoedig alsnog op de website komt te staan. Dave
Tazteam Posted September 26, 2006 Posted September 26, 2006 Hey Dave, Kijk even op de website. Klik mededelingen aan, en bovenaan staan notulen vergadering, hierin staat "klik hier", hier staat het verslag. Philip
Rio-man Posted September 26, 2006 Posted September 26, 2006 [quote name="scorpioshuma" ... Zijn er soms dingen besproken op de vergadering die de overige leden niet mogen weten ? ... [/quote] 't Heet niet voor niets een LEDENvergadering he Als ze dingen zouden bespreken die andere leden niet mogen weten dan had 't wel een bestuursvergadering geheten
AJ Mol Posted September 26, 2006 Author Posted September 26, 2006 Rio man, Voordat je commentaar geeft, wel even de reactie van tazteam lezen. Het staat al een tijdje op de website. Misschien heeft de link te kort op de homepagina gestaan. Zullen het de volgende keer beter vermelden. En als het ledenvergadering heet, waarom komen er dan maar 2 leden opdagen. Deze 2 met bestuur en commissie hebben besloten wat er de komende tijd gaat gebeuren. Dus als je commentaar hebt, zie ik je graag op de volgende ledenvergadering. Excuses dat ik zo uit mijn slof schiet.
Recommended Posts