Bastian87 Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Hallo allemaal, weet iemand van jullie welk merk/type navigatiesysteem er wordt geleverd in de nieuwe Kia Sportage Exclusive serie? Ik heb iets gehoord van LG, maar ik dacht dat zij zelf geen hardware maken? Schijnt een scherm van 8" te zijn. Groetjes Quote
ger.w. Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Hallo allemaal,weet iemand van jullie welk merk/type navigatiesysteem er wordt geleverd in de nieuwe Kia Sportage Exclusive serie? Ik heb iets gehoord van LG, maar ik dacht dat zij zelf geen hardware maken? Schijnt een scherm van 8" te zijn. Groetjes Zal wel die pioneer nav. zijn. Ik heb daar lang naar gekeken. Lees mijn topic maar: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3529 Quote
Rick Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Zal wel die pioneer nav. zijn. Ik heb daar lang naar gekeken. Lees mijn topic maar:http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3529 Ik dacht ook Pioneer maar volgens de specs is het een 8-inch en de Pioneer is allemaal 7 inch dacht ik.. Quote
Bastian87 Posted April 28, 2010 Author Posted April 28, 2010 Goed, ik heb ondertussen zelf het antwoord gevonden. Het gaat om het opvolger systeem wat ook in de Ceed wordt aangeboden. In dit geval is het echter een 8"' scherm, voorzien van nieuwe updates etc. Quote
Rick Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Goed, ik heb ondertussen zelf het antwoord gevonden.Het gaat om het opvolger systeem wat ook in de Ceed wordt aangeboden. In dit geval is het echter een 8"' scherm, voorzien van nieuwe updates etc. Weet je ook welk merk/type dan?? Heb je wat meer info hierover? foto's ofzo? Quote
Bastian87 Posted May 11, 2010 Author Posted May 11, 2010 Weet je ook welk merk/type dan??Heb je wat meer info hierover? foto's ofzo? Geen idee, ik denk home made? LG software, 8 inch, evtl achteruitrij-camera optie Quote
zwafra Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 (edited) Ik vond deze afbeelding op een Koreaanse site ..deze zit in de nieuwe Sportage .. ik zie ook een DVD mode zou je met deze navigatie ook DVD,s kunnen afspelen ? Edited June 6, 2010 by zwafra Quote
Blue Eyes Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Wij laten een Kenwood inbouwen daar zit ook achteruitrij camera in:wink: Quote
plasmadesign Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Heb wel een foto voor je uit de Kia Sportage Quote
ttlion Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Het is een LG navigatie en software van NAVTEC, maar deze kunnen je nergens mee verder helpen en KIA Nederland laat het ook afweten. Quote
bobmarlin Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 na aankoop van de nieuwe executive ,had ik er ook een nav pakket bij beteld. nu hebben ze zo'n cheap pioneer systeem ingebouwd ,om het volgens de dealer niet mogeijk is om de originele nav van kia in te bouwen. heef iemand daar ook ervaring mee? gr Walter Quote
Guest asterix Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 Ik heb van mijn dealer begrepen dat de fabrieksnavigatie later niet ingebouwd kan worden omdat de bedrading benodigd voor deze LG gebaseerde fabrieksnavigatie niet in de draadbomen van de auto zit als je hem zonder besteld hebt. Dit heeft denk ik vooral met de achteruitrijcamera te maken maar ook mogelijk met een CAN-bus koppeling voor snelheid. Marcel Quote
Recommended Posts