andresg Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Beste L.s. Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van de KIA Cee'd SW. Nu heb ik ook een Ipod kabel meegekregen. Als ik mijn Ipod aansluiten speelt hij keurig netjes de muziek af. Maar nu heb ik het volgende. Als test heb ik er een paar honder nummers opgegooid, So far so good. het schijnt zo te zijn dat de radio van de Cee'd alle nummers op titel afspeelt op alfabetische volgorde. Dit betekend dus alle albums doorelkaar afspelen. Echter kan ik niet navigeren door de Albums heen. Als ik een nummer wil afspelen moet ik soms 100 keer doordrukken op volgende nummer omdat het nummer die ik wil horen als nummer 100 wordt herkend. Heeft iemand voor mij een oplossing, ps via USB kan ik wel door de mappen heen navigeren echter de kwaliteit van het geluid via de Ipod touch is vele malen beter. Groet, Andres Quote
twegen Posted November 14, 2011 Posted November 14, 2011 Weet iemand of voor het hier beschreven probleem al een oplossing is? Ik heb sinds vorige week een Ipod. En Heb daar mijn collectie cd's opstaan. En kom nu niet met het gezegde van, neem een usb stick, want die heb ik de eerste 3 jaar gebruikt. Maar daar kon mijn cd collectie niet op. Ik hoor graag van jullie Met vriendelijke groet, A Laanen Quote
bigwade Posted November 14, 2011 Posted November 14, 2011 Neem een USB stick van pak em beet 24,53 euro 8 gig Niet genoeg ? sorteer muziekstijlen uit per usb stick en neem er meer. Zonder dollen, zo'n stick kost geen reet, is goed te sincen met je compu, muziekmap dus wat wil je nog meer. Als je alles, echt alles in je auto wilt hebben kun je eens proberen een usb500gig disc te gaan gebruiken. Of je uit die duizenden bestanden de weg weet waag ik te betwijfelen Vraag ik me toch af, wat verwacht je van een auto eigenlijk btw ? Quote
Recommended Posts