a3vanbuuren Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Hallo allemaal. Binnenkort een Venga 1.6. Met name deze gekozen om een caravan (1200 kg max) te trekken. Hij is sterker dan mijn huidige Chevrolet Tacuma waar ik ook op uitgekeken ben. Heeft iemand tips waar ik op moet letten bij de aflevering? Quote
Smart Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 (edited) Hallo allemaal.Binnenkort een Venga 1.6. Met name deze gekozen om een caravan (1200 kg max) te trekken. Hij is sterker dan mijn huidige Chevrolet Tacuma waar ik ook op uitgekeken ben. Heeft iemand tips waar ik op moet letten bij de aflevering? Heeft hij een trekhaak......! Hahahahaha! Nee zonder dollen: - kijk goed of de 13-polige stekker correct is aangesloten - doet het mistachterlicht het ook? - zijn de parkeersensoren (als optie genomen) uitgeschakeld bij het achteruit steken? - ruim vooraf wat km's (500/800 km) maken voordat je de Venga als trekauto gaat inzetten. - heb je passende caravanspiegels? - kijk even op www.caravantrekker.nl voor meer informatie m.b.t. het ideale trekgewicht. Suc6 ermee! Edited April 26, 2010 by Smart Quote
Woeper Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Alvast gefeliciteerd met je Kia Venga 1.6 en niet te vergeten welkom op deze clubsite / forum. Plaats eens foto's als je Kia Venga heb, vinden we leuk (moet ik ook nog doen ). Quote
Recommended Posts