picanto3 Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 (edited) De brochure met technische specs en manual van de Venga zijn hier niet duidelijk in, maar welke Venga-uitvoering heeft een gekoeld dashboardkastje met verlichting? Mijn X-tra met comfort pack heeft het (helaas) beide niet . Terwijl in de algemene Venga-brochure wel een foto staat van een verlicht dasboardkastje met een flesje erin (dat natuurlijk niet betekent dat het ook gekoeld is...). Edited April 27, 2010 by Venga3 Quote
Remko .me Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Alleen de duurste... Ik had het dus ook verwacht dat dit bij mij was.. maar helaas. Beetje misleiding. Quote
Woeper Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 En wij gingen er ook van uit, maar helaas , maar als ik de folder nog eens na kijk / lees, lees ik ook in de folder dat we ABS - EBD - ESP en BAS op zit maar in de specificatie lijst / prijslijst staat het weer niet bij vermeld, hoezo verwarrend. Quote
snackey Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Mijn Pro_Ceed, executive en CP heeft het wel. Quote
Guest Jantje Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 mijn ceed fiftheen heeft het ook, gebruik het alleen niet Quote
Recommended Posts