Jump to content

Recommended Posts

Posted

Niet alleen toyota heeft te kampen met terugroepacties...... De Kia Venga moet er ook aan gaan geloven. Er komt een terugroepactie voor het koelsysteem aan..... ben benieuwd naar meer info! Er is een schrijven naar de nederlandse dealers gegaan.

Posted (edited)

Eerst hadden we

1. De auto gordels
  2. Nu iets met Bluetooth
  3. Nu ook nog het koelsysteem.
  4. De handrem (bedankt Dave(nga)
  5. ben ik nog iets vergeten?

Ik ben benieuwd of het hierbij blijft.

ps ja Smart, ik weet wat je denkt.

Edited by Venga1
Posted

heeft dat misschien iets te maken met het feit dat we een paar maanden geleden allemaal de koelvloeistof hebben gecontroleerd?? omdat er te weinig in zat??( ik weet niet meer welk topic dat was....)

Posted

Als het zo is, dan hoop ik dat de dealers onze Venga's snel terug roepen, voordat de zomer echt aanbreek, met daar alle problemen van dien.

Posted
Eerst hadden we

1. De auto gordels
  2. Nu iets met Bluetooth
  3. Nu ook nog het koelsysteem.
  4. ben ik nog iets vergeten?

Ik ben benieuwd of het hierbij blijft.

ps ja Smart, ik weet wat je denkt.

de handrem??

Guest Pombal12
Posted
heeft dat misschien iets te maken met het feit dat we een paar maanden geleden allemaal de koelvloeistof hebben gecontroleerd?? omdat er te weinig in zat??( ik weet niet meer welk topic dat was....)

Ja, ik was degene die er melding van maakte. Maar na een kort bezoekje aan de dealer en een kwart liter koelvloeistof erbij, blijft het niveau nu prima.

Geen problemen meer (althans, niet dat ik heb gemerkt...)

Posted

ik heb gisteren nog mijn dealer gesproken nav de stootstrippen en heb niks vernomen over de terugroepaktie. Hij had net alle internepost van KIA doorgelezen.

vreemd. Wat zou het precies moeten zijn dan?

Posted

Ben gisteren bij de dealer geweest, het stond hem wel iets van bij, maar het was niet van toepassing op onze Venga. Was al opgelost. :lol:

PS: ik heb nog wel foto's gemaakt van de nieuwe Kia Sportage ;), plaats ik binnen kort (Z.S.M). ;)