Private Posted April 28, 2010 Posted April 28, 2010 (edited) Hallo iedereen, Toen ik aan het zoeken was naar vanalles over Kia kwam ik terecht op een roemeense site. En ik moet zeggen die mannen hebben een zalig logo! Ik dacht dat iemand hier contacten had met die club, als dat zo is denkt iemand dat het mogelijk is om te vragen aan die mensen of ik die lijnen ook zou mogen gebruiken van de pro_cee'd. Ik wil daar ipv kia fan gewoon pro_cee'd onder zetten en dan kan ik die op mijn auto plakken. Alvast bedankt Edited April 29, 2010 by Private Quote
Smart Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Je bedoelt ongetwijfeld de Roemeense site. Ik heb daar ook weleens ingelogd, maar kwam er toch achter dat er een behoorlijke taalbarri Quote
Private Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Ja sorry, het was al laat en daardoor die grove fout Nja, ik snap er ook niet veel van. Ik zie dat ze veel goodies hebben met hun logo op. Maar niet ergens het logo enkel in pdf ofzo. Quote
Smart Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Volgens mij snappen ze het Engels wel. Ik zou zeggen: 'Gewoon Doen!' Quote
Alex VB Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Je bedoeld dit logo? Gewoon in het Engels vragen.. De voorzitter schrijft perfect Engels. Quote
Recommended Posts