elzuid Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Vraagje..... Ik wil een trekhaak onder mijn Picanto zetten, alleen welke? Er moet een fietsendrager op, met twee fietsen van samen ongeveer 50 kilo. Iemand enig idee 1 Quote
De Mier Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 (edited) Dat maakt dus niks uit welke je neemt. Je bent afhankelijk van het knopgewicht van je auto, dit staat namelijk in de beschrijving. Als je fietsen samen 50 kg wegen , dan komt daar dus het gewicht van de drager bij en dit mag samen niet over het knopgewicht heengaan. Voorbeeld: Ik heb dus een verweiderbare trekhaak Ik heb dus op mijn Venga een knopgewicht van 75kg 2 electrische fiets van 28 kg elk is 56 kg 56kg +drager 18kg =74kg, dus ik kan deze dus net achter de Venga hangen. Let wel electrische fietsen hebben dus een apparte uitvoering van de drager Gr DE Mier Edited May 1, 2010 by De Mier Quote
burgkop Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 Vraagje..... Ik wil een trekhaak onder mijn Picanto zetten, alleen welke? Er moet een fietsendrager op, met twee fietsen van samen ongeveer 50 kilo. Iemand enig idee Wat is het eigenlijk geworden? Want volgens Kia kan er maar 1 volwassen fiets op. (28 kg. is toegestane kogeldruk) Quote
Recommended Posts