Guest MetalMind Posted March 14, 2006 Posted March 14, 2006 Hoi, ik en nieuw op dit forum en heb enkele vragen over men kia! wat is de diameter voor de plaats van de luidsprekers voor en achter, hier bedoel ik de standaard? hoe diep kan ik gaan? Wat hebben jullie steken van luidsprekers in jullie Pica? Quote
Tazteam Posted March 14, 2006 Posted March 14, 2006 Hallo, Voorin zit standaard 13 cm, op een speciale houder. Je kan maximaal 8 cm diep kwijt achter je deurpaneel. Maar het is heel goed mogelijk om een 16 cm achter dit paneel te monteren, alleen zelf even een pasring van MDF maken en een rand achter het paneel te verwijderen Achterin weet ik het niet, daar zitten de originele Kia speakers, en deze zijn bij mij niet aangesloten. Maar als je wat foto's wilt zien hoe je het kan doen, kijk even in mijn dagboek, staan genoeg foto's op het gebied van speakers En.............welkom op dit forum Groeten Philip Quote
Chimsie Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Heb zelf bij de dealer geinformeerd, deze bouwde zelf altijd de Pioneer TS1756-II (17cm 2weg) of de TS-1778II (17cm 3weg) in. Heb zelf de TS-1778II via Ebay in duitsland gehaald (scheelde echt veel) en voor deze speakers heb je de pasringen niet nodig, wel even nieuwe gaatjes boren en vast zetten met zelf tapschroeven. Spec speakers: http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=6575&taxonomy_id=25-132 Quote
Guest Paul van Gils Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Heb zelf de TS-1778II via Ebay in duitsland gehaald (scheelde echt veel) Nou dan ben ik wel benieuwd wat je daarvoor hebt betaald . . . . en ik ben ook benieuwd wanneer er eens iemand bericht hoe je de achterpanelen bij een LX verwijderd. . . . . Quote
BaBaCC Posted April 12, 2006 Posted April 12, 2006 Heb geen flauw idee wat de dealer ervoor rekent en hoe de panelen verwijderd dienen te worden. Heb dat voor onze 2 Pica's bij de aanschaf onderhandeld en dus kostenloos door dealer ingebouwd. \Tevens speakers voor nul komma nul. In beide Pica's zitten nu zowel in de voor- als in de achterportieren speakers met goed geluid ingebouwd. Dealer had het over ca. ? 250,00 per auto. Quote
danny87 Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Hoil, Ik heb even een vraagje over de Speakers die in de kia Picanto zitten. Mijn nicht rijd in een Model EX, de meest luuxte model die er is, alles er op en er aan en ook standaard 4 speakers. Ik vind die speakers echt geen aanhoren. Het lijkt net Donald duck die zit op te treden. Ik ben zo als voor tot achter ver gekomen om de deur panelen te demonteren om bij de speakers te komen. er zitten zo als voor tot achter 1 weg 13 CM 20 watt achter op en adapter gemonteerd. Ik blaas zo die rot speaker zo op als ik hem even te hard zet. Ik wil die speakers gaan vervangen voor betere. Ik heb aan deze gedacht onderstaande plaatje gedacht ten eerste. Als ik 16 Centimeter er achter wil hebben zijn daar andere adapters voor of moet ik daar zelf iets creatiefs voor bedenken. Ik hoor graag wat er mogelijk is om op een makkelijk manier 16 CM achter de deur paneel te verstoppen. Groetjes Danny Oja, er zit een Pioneer Radio in die 4x20 RMS in en 4x50 Max. leverd. In de toekoms wil ik ook een hoedeplank maken van MDF met 9x6 Inche Ovaal in bouwen met een versterker en een Subwoofer er in. dat doe ik van de zomer dat projeckt. Quote
Recommended Posts